tsnr1 Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Hei. Endret 18. februar 2014 av tsnr1
Gjest Heartbeat Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Menn vil sjeldent BARE være venn med ei jente. De vil ha noe mer 1
daemonia Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Han sier at dere bare er venner, men han viser noe helt annet. SNAKK MED HAM OM DET!
Sophie-Ann Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Han er forelsket i deg....og du har friendzonet han og han håper at det skal endre seg... 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Han sier at dere bare er venner, men han viser noe helt annet. SNAKK MED HAM OM DET! Hvis man snakker om det gjør man en sak ut av det. Og TS vil fremstå som innbilsk. Anonymous poster hash: 2d346...241
daemonia Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Hvis man snakker om det gjør man en sak ut av det. Og TS vil fremstå som innbilsk. Anonymous poster hash: 2d346...241 Hvis det ikke er et alternativ så er det jo bare en ting å gjøre, nemlig å gå rundt og lure på hva det egentlig er han vil.
heartache Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 jeg synes du bare bør spørre han og se reaksjonen hans. for det kan være enten eller. enten har han følelser for deg, eller så ser han bare på deg som en venn som du gjør med han, og føler at han kan tulle med det å få folk til å tro dere holder på, fordi dere er så gode venner. gutter er avanserte de også. og de kan faktisk være kompis med ei jente så jeg hadde bare spurt han ut av det blå når han minst venter det og bare sett reaksjonen hans
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Jeg var også sånn med en gutt, følte vi kun var som venner, friendzonet han litt, men vi småflørtet sammen. Etter en stund - der en annen gutt hadde fått oppmerksomheten min en stund, men jeg endelig fikk fjernet det- så fikk jeg åpnet øynene for han første igjen, og nå er vi sammen Og han hadde vært interessert hele tiden Anonymous poster hash: 5a0a8...0b1
tsnr1 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 30. januar 2014 Hm. Tusen takk for alle svar. Men det hadde blitt sykt klein stemning .. selv om vi er veldig gode venner. Som noen av dere sa, så kan det godt hende han hadde syns jeg var innbilsk, for han har veldig mange jentevenner! Men greia er at han aldri poster bilder når han er med dem på den måten han gjør med meg. Finnes det en måte og spør litt diskret på tror dere? Eller skal jeg bare fortsette å friendszone han? Er litt irriterende for er så sinnsykt mange som spør om vi holder på når han gjør sånn,
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 Hm. Tusen takk for alle svar. Men det hadde blitt sykt klein stemning .. selv om vi er veldig gode venner. Som noen av dere sa, så kan det godt hende han hadde syns jeg var innbilsk, for han har veldig mange jentevenner! Men greia er at han aldri poster bilder når han er med dem på den måten han gjør med meg. Finnes det en måte og spør litt diskret på tror dere? Eller skal jeg bare fortsette å friendszone han? Er litt irriterende for er så sinnsykt mange som spør om vi holder på når han gjør sånn, Du kan jo le og si at "enda en" spurte om dere holdt på nå, og se hva han svarer. Eller invitere han hjem til deg for å se film, og kjøp inn vin eller øl eller noe, for å komme litt i stemning, så kan litt av hvert skje/prates om Anonymous poster hash: 5a0a8...0b1
tsnr1 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 30. januar 2014 Du kan jo le og si at "enda en" spurte om dere holdt på nå, og se hva han svarer. Eller invitere han hjem til deg for å se film, og kjøp inn vin eller øl eller noe, for å komme litt i stemning, så kan litt av hvert skje/prates om Anonymous poster hash: 5a0a8...0b1 Da sier han alltid bare: Neheei? Hva sa du da? Så svarer jeg: Det er såå mange som tror det... Men jeg syns virkelig ikke det er så veldig rart at folk tror det. Som mange sier, så legger vi veldig opp til det selv, men jeg legger ALDRI ut noe av han. Ingen ting. Nada.. Han gjør det hveer gang vi henger sammen. Han vet at jeg er egentlig keen på en annen, selvom vi ikke har snakket så mye om det og han tror sikkert også vi holder på nå. What to doo??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå