Gå til innhold

Hvilket navn er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter ei lita jente i slutten av april, og diskuterer navn. Vi har funnet noen navn det står mellom, og trenger råd for hvilket som er finest, og hvorfor. Navnene vi liker er Ingrid, Ingvild, Mari og Julie. Hvilket skal vi velge??

Anonymous poster hash: f5653...33e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julie

Anonymous poster hash: 5b912...423
  • Liker 1
Skrevet

Mari.

Anonymous poster hash: 5dcee...442
  • Liker 4
Skrevet

Mari.

Anonymous poster hash: 5dcee...442

Hvorfor? Samboeren min liker Mari bedre enn meg, men det kan absolutt gå an. Synes det er litt vanlig?

TS

Skrevet

Jeg syns alle navnene er fine, men veldig trygge navn. Det er potensiale for at mange kommer til å hete det samme. Men det er ikke nødvendigvis dumt.

Personlig foretrekker jeg Ingvild og Julie.

Og jeg syns kanskje Julie er finest i konkurransen mellom de to, men dette er ikke opp til meg :)

Mari er et kjempefint navn, men jeg kjenner kanskje mer enn 15 stk som heter det(80¨s generasjon vettu). To av mine nærmeste venninner heter det bl.a.

Skrevet

Ingrid er på topp 10 lista for 2013, så hvis dere vil styre unna topp 10-navn så vet dere det.

Mari er det vel stort sett 80-tallsbarn som heter. Blir vel ikke så mange i klassen hennes som heter det? jeg liker Julie best av de dere nevner. Det er mykt og feminint.

Anonymous poster hash: d2f4a...eae
Skrevet

Alle disse navnene er kjempefine! Hadde selv gått for Julie av disse navnene da :)

Skrevet

Jeg syns alle navnene er fine, men veldig trygge navn. Det er potensiale for at mange kommer til å hete det samme. Men det er ikke nødvendigvis dumt.

Personlig foretrekker jeg Ingvild og Julie.

Og jeg syns kanskje Julie er finest i konkurransen mellom de to, men dette er ikke opp til meg :)

Mari er et kjempefint navn, men jeg kjenner kanskje mer enn 15 stk som heter det(80¨s generasjon vettu). To av mine nærmeste venninner heter det bl.a.

Ja, jeg har tenkt litt på dette med at mange heter det samme. Er ikke noe galt i det, men vil ikke ha det aller vanligste navnet, liksom. Nå har jeg null peiling på hvilket av disse navnene som er mest og minst vanlig, da...

TS

Skrevet

Jeg elsker navnene Julie og Ingrid :)

Anonymous poster hash: ed1b7...dba
Skrevet (endret)

Ingvild!!!!! :danse: Hehe, neida. Selv liker jeg Julie best! Min bestevenninne heter det, synes det er utrolig koselig navn.

Endret av Ingvilddd
Skrevet

Ingvild!!!!! :danse: Hehe, neida. Selv liker jeg Julie best! Min bestevenninne heter det, synes det er utrolig koselig navn.

Haha! :laugh: Faktisk så liker jeg Ingvild best selv, men samboeren min er ikke helt enig. Jeg vet ikke hva det er, men det er noe ved det navnet som jeg liker så utrolig godt!

TS

Skrevet

Ingvild + Ingrid = Ildrid , (uttales uten d'en på slutten) som jeg synes er et vakkert navn. Garantert ikke mange som heter.

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Venter ei lita jente i slutten av april, og diskuterer navn. Vi har funnet noen navn det står mellom, og trenger råd for hvilket som er finest, og hvorfor. Navnene vi liker er Ingrid, Ingvild, Mari og Julie. Hvilket skal vi velge??

Ingvild og Mari.

Skrevet

Jeg synes alle navnene var fine. Til syvende og sist kommer det an på etternavnet. Julie Hagen klinger bedre enn Ingvild Hagen for eksempel. Ingrid Skeie er bedre enn Julie Skeie.

Anonymous poster hash: 41038...542
Skrevet

Synes alle navnene er dørgende kjedelige. Så oppbrukte. Det er for mange som følger trenden når det gjelder navn, med det resultat at man får to dusin Julier og Ingrider i samme nabolag.

Anonymous poster hash: 22bb5...9a1
Skrevet

Hvorfor ikke bruke Olivia istedenfor?

Anonymous poster hash: e5442...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...