Gå til innhold

Menn: hvilke menn syns dere er pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ser ofte her inne at jenter poster bilder og navn av jenter de syns er pene. Selv om en ikke tiltrekkes av sitt eget kjønn, kan en fint se hvem som er pen. Er det noen menn dere syns er kjekke\pene?

Anonymous poster hash: 4f13c...81e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryan Gosling.

Skrevet

Jeg er ikke homofil så jeg synes ikke menn er pene. Jeg har heller aldri skjønt hva det er kvinner synes er pent eller vakkert med menn. Helt ulogisk også, for enkelte kvinner synes at Justin Bieber er pen, andre synes at skittenfyren Mike Rowe er pen. Menn er bare menn i mine øyne.

Anonymous poster hash: 78107...e5f
Skrevet

Jeg er ikke homofil så jeg synes ikke menn er pene. Jeg har heller aldri skjønt hva det er kvinner synes er pent eller vakkert med menn. Helt ulogisk også, for enkelte kvinner synes at Justin Bieber er pen, andre synes at skittenfyren Mike Rowe er pen. Menn er bare menn i mine øyne.

Så for deg er Ryan Gosling og en øldrikkende, pølsespisende, sofasittende feitass helt like?

• Liker 1
Skrevet

Den ene er litt mer sossete, den andre høres ut som enten sliter psykisk eller rent av gir blaffen i alle mennesker. Med andre ord, jeg ser bare mennesker, ikke noe pent, skjønt, eller vakkert.

Skrevet

Jeg er heller ikke lesbisk, men jeg syns da mange kvinner er pene for det. Trenger da ikke være lesbisk for å syns det. Er vi på det nivået, syns jeg menn som ikke kan innrømme at de syns andre menn er pene er usikre på sin egen seksualitet ;)

• Liker 9
Skrevet

Jeg har aldri oppfattet meg selv som usikker på min egen seksualitet bare fordi jeg ikke synes menn er pene. På samme måte ville jeg ikke oppfattet en homofil mann som ikke synes kvinner er pene som usikre på sin seksualitet.

Veldig ufin debatteknikk så langt må jeg si.

Skrevet

Jeg har aldri oppfattet meg selv som usikker på min egen seksualitet bare fordi jeg ikke synes menn er pene. På samme måte ville jeg ikke oppfattet en homofil mann som ikke synes kvinner er pene som usikre på sin seksualitet.

Veldig ufin debatteknikk så langt må jeg si.

Ufin debatteknikk? Legger du deg på et slikt nivå, må du forvente å få slike svar. Er det en god "debatteknikk" å uttale at "nei, jeg er ikke homofil, så jeg syns ikke andre menn er pene." Det er hvert fall generaliserende, trangsynt og smålig.

• Liker 3
Skrevet

Mannfolk flest klarer ikke å svare skikkelig på slike spørsmål. De er generelt mindre open-minded enn kvinner når det kommer til seksualitet.

• Liker 2
Skrevet

Er det generaliserende å hevde at homofile menn synes menn er pene? Det fordrer jo at folk faller for personer de slettes ikke oppfatter som pene. For all del, det skjer, men ærlig talt, ikke særlig ofte.

Skrevet

Finnes flere menn som jeg synes ser bra ut, men de jeg kommer på i farten er:
- Tom Hardy
- Timothy Olyphant
- James Dean

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

MissStiles, mod

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har aldri sett på menn som noe sexy.

Det er liksom bare menn.

Endret av bundy
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Både jeg og mannen er enige om at Chris Hemsworth er digg :)

• Liker 2
Skrevet

Eric Bana<br />Josh Hartnett<br />Jake Gyllenhaal<br /><br />Kunne sikkert nevnt flere jeg hadde gitt mye for å ligne på...

Anonymous poster hash: 35282...6fb

Skrevet

wow, det innlegget ble ikke helt som det skulle være. Prøver en gang til

Eric Bana

Josh Hartnett

Jake Gyllenhaal

Anonymous poster hash: 35282...6fb
Skrevet

Mannfolk flest klarer ikke å svare skikkelig på slike spørsmål. De er generelt mindre open-minded enn kvinner når det kommer til seksualitet.

Christian Bale

Mark Wahlberg

Bradley Cooper min favorittskuespiller :fnise:

Jeg personlig har ikke noe problem med å si "han der er kjekk" men kan ikke si det med vennen mine de vil bare si at jeg er gay... patetisk

For meg så ser noen bare kjekke ut. Det betyr ikke at jeg er tiltrukket av han. Og er en person kjekk så er han kjekk hva kan jeg gøre med det, bare bra for han, Jeg selv er jeg kjekk :laugh:

Anonymous poster hash: d1059...7fe

Skrevet

Christian Bale

Mark Wahlberg

Bradley Cooper min favorittskuespiller :fnise:

Jeg personlig har ikke noe problem med å si "han der er kjekk" men kan ikke si det med vennen mine de vil bare si at jeg er gay... patetisk

For meg så ser noen bare kjekke ut. Det betyr ikke at jeg er tiltrukket av han. Og er en person kjekk så er han kjekk hva kan jeg gøre med det, bare bra for han, Jeg selv er jeg kjekk :laugh:

Skrevet

Skal vi ikke få bilder å se på i denne tråden da? Anonymous poster hash: 53548...99f

Skrevet

Som en heterofil blir det helt feil å syntes det noen av det samme kjønn er fine, kjekke osv. Jeg klarer ikke å se noen av de samme kjønn som kjekke i det hele tatt. For meg er en mann en mann. Eneste kan være at jeg liker frisyren eller klesstilen, men aldri mer enn det.

Er det noen som syntes det, er de jo bifile, homofile eller lesbiske.

Anonymous poster hash: 08fc1...910
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...