AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Har en eks som gikk ifra meg for en en god tid siden, men vi har hatt kontakt og pratet om problemene i etterkant, mye att og frem... Jeg sa nå at jeg kommer til å trekke meg helt unna han, siden vi har bestemt oss for å ikke leve sammen. Vi har barn sammen, men vil ha minimal kontakt ellers. Kun kort og enkel anngående barna. Jeg lurer på om han kan komme til å kjenne savn selv om det var han som brøt ut.... Kan han komme til å begynne å tenke på meg...? Han levde jo så lenge sammen med meg..... Hva tenker dere? Jeg skal leve videre, men jeg har dette i bakhodet litt... Altså at han kanskje kan komme til å tenke og kjenne savn nå når stillheten blir et totalt faktum.... Han har en ny dame, men vi har snakket litt sammen innimellom allikevel om det som skjedde.. Anonymous poster hash: 66301...ce1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Jada, han vil nok sikkert savne deg med tiden men han har gått videre, det må du åsså gjøre nå. Ikke bruk energi på å tenke på at han kanskje kan savne deg, for da vil alltid livet ditt stå på vent.. Klem Anonymous poster hash: 37c7a...12a 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Jada, han vil nok sikkert savne deg med tiden men han har gått videre, det må du åsså gjøre nå. Ikke bruk energi på å tenke på at han kanskje kan savne deg, for da vil alltid livet ditt stå på vent.. Klem Anonymous poster hash: 37c7a...12a ikke nødvendigvis. jeg gikk fra min samboer for 4 mnd siden og har hverken savnet han eller angret et sekund. han er en snill fyr og jeg er glad i han men savnet eller angeren har jeg ikke følt noe på i det hele tatt Anonymous poster hash: 8a664...060
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Trådstarter: vet... jeg tror at det godt kan mulig være at han aldri vil komme til å føle et savn. Han har jo en ny dame, men tiltross for at han valgte å gå ifra meg, og være med henne, så kan det plutselig komme tanker.... Men.... uansett så ser jeg meg videre. Ser på det som om han er helt over meg Anonymous poster hash: 66301...ce1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå