Gå til innhold

utsette mensen- uten p-pille

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er det mulig? bare for en gang, skal på en ukes telttur i sommer som hadde vært utrolig mye mer behagellig uten mensen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

jepp...Det er bare å ta seg en tur til legen, så får du noen piller som forskyver,... :)

Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

å.. så deilig. Men min er litt uregelmessig. noen ganger kan den variere veldig. og hvor lenge kan den utsettes?

takk

Skrevet

Kan utsette i 10 dager.

Tablettene er på resept og heter Primolut-n.

sakset fra Felleskatalogen:

1 tablett 3 ganger daglig - dog ikke lenger enn 10-14 dager. Medikasjonen begynner 3 dager før ventet menstruasjon. 2-3 dager etter at tablettene er seponert kommer det en avbruddsblødning som ligner en normal menstruasjon. Ved menstruasjonsforskyvning bør pasienten på forhånd ha sikret seg mot å være blitt gravid i siste syklus.

M

Gjest Moonshadow
Skrevet

Har hørt at mange får alle symtomene av mensen når de utsetter så de har begynt å framskyve istedet... Kanskje noe å tenke på. Kjipt å gå med mensensmærter så lenge..

Skrevet

Jeg brukte sånne piller en gang for mange år siden. Jeg hadde ingen menssmerter den tiden jeg ikke hadde mensen, men følte meg 10 ganger værre da den kom. Hadde mye vondere i magen og blødde mer enn vanlig.

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg brukte sånne piller en gang for mange år siden. Jeg hadde ingen menssmerter den tiden jeg ikke hadde mensen' date=' men følte meg 10 ganger værre da den kom. Hadde mye vondere i magen og blødde mer enn vanlig.[/quote']

:Nikke:

Men synes det er bedre enn å få mensen midt i badeferien. Grei løsning sånn av og til. :)

Gjest Hillary..
Skrevet

Er ikke dette hormoner? Høres ut som ganske kraftige saker!

Men vil man det, så....

Jeg overlevde byferie med mensen -stappet full av piller og vin (nåja, ikke helt sånn, da, men...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...