Gå til innhold

Hvilken hunderase er dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som klarer å se hvilken hunderase dette er ? Hvis det er blanding, er det noen som klarer å se hvilken blanding det mest sannsynlig er ? Fannt bildet på en nettside uten noen informasjon om hunden uten at den er 54 cm høy og 28 kg tung. Jeg syns denne hunden er så fin at jeg har lyst å kjøpe meg en slik :)

post-57450-0-27139400-1391025424_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvertfall boxer, men kan hende det er blanda inn en edlere hund?

• Liker 1
Skrevet

Ja ligner veldig men boxer har vel litt mere underbitt og saggy face :D

Skrevet

Tenker boxer jeg og.

Evt. En cane corso valp? Rar type 0?

Anonymous poster hash: 3ce56...be5

• Liker 1
Skrevet

Hvertfall boxer, men kan hende det er blanda inn en edlere hund?

Ja kanskje det, hva mener du med "edlere" hund ? :)

Skrevet

Ja kanskje det, hva mener du med "edlere" hund ? :)

En som er litt spinklere enn boxeren liksom. Eventuelt kan det være en veldig feminin tispe, for det stemmer utifra vekt og høyde :)

Skrevet

En som er litt spinklere enn boxeren liksom. Eventuelt kan det være en veldig feminin tispe, for det stemmer utifra vekt og høyde :)

aah :)

Skrevet

Vekt og høyde er helt i samsvar med boxere. Det har et noe glattere (midre rynkete) ansikt enn vanlig og er litt smalere over snutepartiet, så det kan hende den ikke er helt ren.

Har du kanskje funnet bildet på en amerikansk nettside? Jeg har sett noen amerikanske YouTube-videoer med boxere som nesten ikke har det karakteristiske boxer-ansiktet i det hele tatt-

Boxere er fantastiske hunder!

Jeg har hatt to stykker.

Anonymous poster hash: c8a74...4f7
Skrevet

Boxer/staffordshire bull terrier, gjetter jeg.

• Liker 2
Skrevet

En boxer med den gamledagse nesa. Den fine nesa :)

Dagens boxere har blitt kortere i snuta. Før hadde de litt lengre nese - ala denne. Boxere er kule hunder. Men om du skaffer deg en boxer, så har du en bompefant, som aldri vokser av seg valpefaktene. Hopp og sprett og tjo og hei.

Anonymous poster hash: cc440...9c4
  • Liker 4
Skrevet

Veldig lik ei boxertispe jeg kjenner, kan være en sped hund slik som henne. Du vet jo ikke hvilken voksen hund du får når du kjøper en valp, men boxerne er alle fine.:)

Anonymous poster hash: 8928d...355
Skrevet

Utseendet er virkelig det minst viktige med en hund...

Men det er trolig en boxer eller boxerblanding. Skal du ha en slik, forvent en hund i livslang lykkerus med relativt høyt aktivitetsnivå.

Anonymous poster hash: 660fd...c27

• Liker 5
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hei. Er det noen som klarer å se hvilken hunderase dette er ? Hvis det er blanding, er det noen som klarer å se hvilken blanding det mest sannsynlig er ? Fannt bildet på en nettside uten noen informasjon om hunden uten at den er 54 cm høy og 28 kg tung. Jeg syns denne hunden er så fin at jeg har lyst å kjøpe meg en slik :)

Det er i alle fall en boxerblanding, tror jeg. Kanskje blandet med noe Staff?

Skrevet

Uansett, så kan man ikke si noe sikkert utifra et bilde, siden enkelte kombinasjoner kan se ut som helt andre kombinasjoner enn de egentlig er.

Anonymous poster hash: 3ce56...be5

Skrevet

Hvis du googler bildet kommer du fram til bloggen til eier, du kan jo spørre der.

Anonymous poster hash: 4246a...71a
  • Liker 1
Skrevet

Ville tro det var ei boxer tispe, er veldig prikk lik gamletispa til vennina mi :)

Artige bikkjer, veldig fulle av liv og blir aldri slutt med valpetiden sin føler jeg hehe!

Skrevet (endret)

Jeg synes den ligner på en blanding av Amstaff og Boxer... Den ser litt kraftig ut til å være en ren Boxer. Boxere har også litt "tristere" øyne.

Endret av Twisted_me
Skrevet

Boxer , antageligvis tispe og unghund av den gamle typen... Finnes noen slike enda hvis du leter godt blandt oppdrettere, større sjans for å finne hos noen som avler på bruksegenskaper enn eksteriør... Sett deg godt inn i rasen og hva den krever, samt vær obs på sykdommer...

Anonymous poster hash: ba72d...604
Skrevet

Ser ut som en boxer/pitbull blanding. Var kjempefin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...