AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei! Jeg trenger litt råd for situasjonen jeg er i. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 3 år. Problemet er at jeg ikke klarer stole på han. Grunnen til at jeg ikke har tillit til han kommer fra tiden rundt da vi ble sammen. Kort fortalt så holdt han og "besteveninna" mi på også. Det virket som de var forelsket på samtalene deres som jeg fikk vite gjennom mine venner (generelt koseprat, snakket om å flytte sammen og hooke opp). Vi var sammen da. Dette er snart 3 år siden, men jeg klarer ikke komme meg over det. Tror noe av grunnen er at han aldri har gitt meg noen ordentlige svar, og han oppfører seg merkelig i nærheten av telefon/pc. Når jeg er i nærheten leser han nesten aldri meldinger eller bruker pc. Hvis jeg tar opp telefonen min går han ut av rommet... Dette er både trist og irriterende, og etter det som tidligere har hendt gjør det ikke ting noe bedre når han er så reservert. Jeg er kjempe redd for at det som har skjedd tidligere skal skje igjen, og jeg har aldri spurt han om å få lese samtaler mellom han og veninner selv om jeg har lyst. Lurer selvfølgelig på hva som foregår. Har tatt opp dette 2 ganger og begge gangene har han bare ignorert det. Er det dumt å spørre om å lese samtaler for å finne ut hva som foregår? Hvordan kan jeg ta dette opp med han når han nekter å samarbeide med meg? Jeg prøvde å gjøre dette så kort som mulig, så hvis dere lurer på noe må dere gjerne spørre Anonymous poster hash: 04bbd...cad
xXAmorXx Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Sett deg ned med han, ikke hev stemmen og la han få lov til å forklare seg uten at du forstyrrer han. Hva enn du gjør, ikke begynn å rop eller bli "aggressiv" om du skjønner? Gått i den fella før og endte med at vi tok pause i 2mnd pga vi bare hevet stemmen mot hverandre og greide ikke å kommunisere uten å kjefte på hverandre..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Hei TS her. Tusen takk for svar! Er flink til å ta sånt rolig, det har heller vært motsatt resultat når jeg har tatt opp med han. Altså at han blir sint fordi jeg spør hvorfor han ignorerer det jeg sier. Anonymous poster hash: 04bbd...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå