AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 er veldig usikker på om typen har vært utro, og vil bare høre deres tanker rundt dette. for 7 mnd siden var det slutt mellom oss og han var sammen med en annen jente, og da fikk jeg vite av alle kompisene hannes at han var utro mot meg hele tiden. det var også en jente som kom til meg å fortalte at hun flere ganger hadde hatt sex med han. da vi ble sammen igjen nektet han på dette, og sier at alle lyger. nå plutselig sier de at det de fortalte ikke er sant? har også lest gamle samtaler han har hatt med andre jenter der de flørter. hva ville dere trodd? jeg vil bare vite sanheten, blir så oppgitt... Anonymous poster hash: d3ad9...77b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Når én sier det så kan det jo være oppspinn.. Men alle kompisene + ei jente? Du må nok bare innse det verste her.. Anonymous poster hash: 1047c...00f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Han var nok utro. men jeg har sagt at jeg kommer ikke til å gå fra han om det er sant, om han innrømmer det. jeg vil bare vite sanheten, for innerst inne vet jeg at han var det. jeg sier til han at fortid er fortid, jeg driter i hva som skjedde før, så lenge det aldri skjer igjen. hva er så vanskelig med å innrømme det da... Anonymous poster hash: d3ad9...77b
Gjest TheRighteous Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 men jeg har sagt at jeg kommer ikke til å gå fra han om det er sant, om han innrømmer det. jeg vil bare vite sanheten, for innerst inne vet jeg at han var det. jeg sier til han at fortid er fortid, jeg driter i hva som skjedde før, så lenge det aldri skjer igjen. hva er så vanskelig med å innrømme det da... Anonymous poster hash: d3ad9...77b Nei, det er ikke godt å si.. Skjønner godt frustrasjonen din!
Gjest Runforit Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 er veldig usikker på om typen har vært utro, og vil bare høre deres tanker rundt dette. for 7 mnd siden var det slutt mellom oss og han var sammen med en annen jente, og da fikk jeg vite av alle kompisene hannes at han var utro mot meg hele tiden. det var også en jente som kom til meg å fortalte at hun flere ganger hadde hatt sex med han. da vi ble sammen igjen nektet han på dette, og sier at alle lyger. nå plutselig sier de at det de fortalte ikke er sant? har også lest gamle samtaler han har hatt med andre jenter der de flørter. hva ville dere trodd? jeg vil bare vite sanheten, blir så oppgitt... Anonymous poster hash: d3ad9...77b Altså; han var kanskje sammen med en annen dame mens det var slutt mellom dere? Da er han ikke utro.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Altså; han var kanskje sammen med en annen dame mens det var slutt mellom dere? Da er han ikke utro. nei, før det ble slutt så var han utro. men han gikk fra meg for denne jenten da... Anonymous poster hash: d3ad9...77b
Gjest Runforit Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 nei, før det ble slutt så var han utro. men han gikk fra meg for denne jenten da... Anonymous poster hash: d3ad9...77b Ah ok.
Gjest Coolaid Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Og du tok han tilbake....? og har problemer med å stole på vedkommende nå, fordi du ikke vet sannheten?... Hvorfor tar du han tilbake når du ikke vet om han er til å stole på?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Og du tok han tilbake....? og har problemer med å stole på vedkommende nå, fordi du ikke vet sannheten?... Hvorfor tar du han tilbake når du ikke vet om han er til å stole på? fordi jeg elsker han og vil ikke gi opp med det første. nå bor jeg hos han og er med han omtrent hele tiden så tviler på at han er utro den lille tiden han sier han er hos en kompis. nå stoler jeg på han, men vil bare vite sanheten om fortiden før jeg klarer å gå videre med dette forholdet. Anonymous poster hash: d3ad9...77b
Gjest Coolaid Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 fordi jeg elsker han og vil ikke gi opp med det første. nå bor jeg hos han og er med han omtrent hele tiden så tviler på at han er utro den lille tiden han sier han er hos en kompis. nå stoler jeg på han, men vil bare vite sanheten om fortiden før jeg klarer å gå videre med dette forholdet. Anonymous poster hash: d3ad9...77b Dersom det er slik at du må være med kjæresten hele tiden for å kunne stole på han...... det viser bare at du ikke stoler på kjæresten 1% .
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Dersom det er slik at du må være med kjæresten hele tiden for å kunne stole på han...... det viser bare at du ikke stoler på kjæresten 1% . nei langt ifra, vi er med hverandre for vi vil. ikke pga vi skal overvåke hverander Anonymous poster hash: d3ad9...77b
Gjest Coolaid Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 nei langt ifra, vi er med hverandre for vi vil. ikke pga vi skal overvåke hverander Anonymous poster hash: d3ad9...77b Haha, utifra alt du skriver så stoler du ikke på fyren for fem flate ører... og det er greit. Du er forelsket og gjør rare ting
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 nei, før det ble slutt så var han utro. men han gikk fra meg for denne jenten da... Anonymous poster hash: d3ad9...77b Jeg må forstå dette rett: dere var sammen, det ble slutt, han ble sammen med en annen jente. Du lurer på om han var utro mot deg og forlot deg for henne? Vet du at det er faktum at han var sammen med en annen etter deg? Hvor lenge etter bruddet ble de sammen? Anonymous poster hash: f2d1c...399
strawberry Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Slutt så sammen igjen er aldri en god idé. Ja, han var høyst sannsynlig utro.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 jepp utroAnonymous poster hash: 16625...bc2
tussi84 Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Så lenge du lurer på det som blinker vel varsel lampene. Skjønner ikke hva du skal med en fyr du ikke stoler på.. been there done that. Det er virkelig ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Du skriver at du kan fortsette forholdet om du bare får vite sannheten. At du vil tilgi han om han har vært utro. Men vil du egentlig det? Altså, min erfaring er at man gjerne tilgir, men å glemme det blir noe helt annet. Kan det bli det samme? Klarer du å se på han på samme måte som før? Vil du fremdeles stole på han? Om du finner det ut nå at han har vært utro, etter at han såfall har løyet for deg, vil ikke det gjøre noe med tilliten? Du får tenke på det Anonymous poster hash: a20a4...ed0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå