Gjest Badebuksa Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Gi meg én grunn. Jeg har hund fordi han er søt.
Gjest pærecider Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Koselig selskap, og jeg får god trim. Også er hundene mine de søteste i verden!!!
Gjest RamaLama Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har hund fordi livet er bedre med hund enn uten 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Kunne ikke levd uten! En berikelse i livet som mennesker rett og slett ikke kan gi! Anonymous poster hash: 8b243...50a 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Fordi jeg liker å gå tur, hunden er en fantastisk turkamerat ... og hjemme er han et familimedlem, bare kos og glede Anonymous poster hash: 335ea...97a 1
Bellablue Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Treningskompis, selskap og mannen bruker de på jakt (engelsk setter). Oppvokst med hunder og kan ikke tenke meg et liv uten. Du må liksom ut med hund, uansett vær, form og dag. Synes det er kjempekoselig.
Gjest Belle âme Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Gi meg én grunn. Jeg har hund fordi han er søt. Har du hund bare fordi han er søt? O.o
Gjest Badebuksa Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Har du hund bare fordi han er søt? O.o Ja! Er det "feil grunn til å ha hund"? Endret 29. januar 2014 av Badebuksa 1
Haugenjenta Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har ikke hund, men jeg ønsker meg. Når tiden er riktig så skal jeg ha en (miniatyr) bull terrier Hvorfor? Selskap, kos og glede, samt tur-venn
Gjest Belle âme Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Ja! Er det "feil grunn til å ha hund"? Eg syns faktisk det, man skal jo ikkje ha hund bare fordi den er søt, valgte du hunderasen bare fordi den er søt? Ikkje mosjonsbehov, pelsstell osv?
Gjest Badebuksa Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Eg syns faktisk det, man skal jo ikkje ha hund bare fordi den er søt, valgte du hunderasen bare fordi den er søt? Ikkje mosjonsbehov, pelsstell osv? Å, er vi i det dømmende hjørnet. Vel, frøken AVHØR... Jg valgte hund utifra hva keg kunne tilby hunden av mental stimuli, mosjon, og størrelse og pelstype på hunden, samt helsen på foreldredyrene og rasen generent. Fornøyd nå?? 10
absinthia Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Fordi vi hadde hund da jeg var liten og jeg har følt at noe manglet etter at vi solgte ham og jeg ventet i mange, mange år frem til jeg trodde at det passet å få seg hund og fordi jeg fant en som passet til familien ( stor kosete og hengiven type som ikke alltid trenger så mye mosjon og elsker å henge med familien) 2. Fordi jeg synes det er betryggende å ha en i huset etter en episode i påsken for 6 år siden da jeg fikk en inntrengere på besøk, som viste seg å være skumlere enn først antatt. ( Skrev om det på kg samme natt) Alt gikk bra altså, han kom seg ikke inn, men han hadde ikke prøvd engang om jeg hadde hatt den hunden jeg har nå, fordi han er obs på absolutt alt utenom det vanlige. 3. Fint med en turkompis som alltid vil være med. Er egentlig friluftsmenneske, men får ikke så god tid som jeg egentlig vil til dette. Endret 29. januar 2014 av absinthia
Gjest bustyvel Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har hund fordi det gjør livet mitt rikere - godt selskap, psykolog (hører på alt jeg har å si, forstår meg gjør han også - innbiller jeg meg ), treningsbuddy og noe jeg kan utvikle og utforske. 1
Sugerøret Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Fordi det er en livsstil.Jeg elsker selskapet,turene og treningen. Samspillet mellom hund og eier (og andre)
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 har ikke hund nå, men har hatt å det var fordi det var en god treningskompis (hvis jeg bare får gi en grunn)
-Jiinxs- Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Hadde jeg hatt muligheten å hatt en hund. Så hadde det vært pga selskap og mye artigere å gå tur med en hund, framfor alene.
Cathrine88 Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Fordi det å kunne gi noen et lykkelig liv gir mitt eget liv mening. Jeg er visst en vandrende sentimental klisjé i dag, men det får så være.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #18 Skrevet 29. januar 2014 Skal være så ærlig å si at når vi skaffet oss hund var det veldig impulsivt. Ikke helt etter boka, og vi måtte lære raskt underveis. En av årsaken til at vi gjorde det var fordi et av våre barn hadde det litt vanskelig i livet, med mye ensomhet og tunge tanker. Og du verden for noen underverker den lille valpen gjorde. I dag er vi blitt så glad i bikkja som jeg ikke trodde var mulig. Jeg visste ikke at det gikk an å bli så knyttet til et dyr. Blir jo nesten sentimental i perioder Anonymous poster hash: b5cad...3ac 7
Gjest Lolita8 Skrevet 29. januar 2014 #19 Skrevet 29. januar 2014 Fordi livet er bedre med, enn det er uten.
Dolly-Duck Skrevet 29. januar 2014 #20 Skrevet 29. januar 2014 hehe, ts skriver gi meg en grunn, men ingen som klarer å holde seg til det:P Men det er forståelig, det finnes jo så mange grunner. min ene grunn: Hun gir meg glede hver eneste dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå