Sillicious Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hvordan er størrelsene på disse? Er 34A og sånn, jeg har aldri vært borti dette .. Tenkte på disse: http://www.ebay.com/itm/VICTORIAS-SECRET-MIRACULOUS-BOMBSHELL-/231143764488 Bruker 75B eller 75C (begge funker!) i Bombshell-BH, men hva blir det i disse størrelsene?
Miss Lucky Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jeg bruker 75C i Norge, VS bikiniene mine er i 34C Har faktisk en rosa og en hvit i den modellen du linker til, de er superfine på Endret 29. januar 2014 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 De er jo helt ufattelig mye innlegg i. Blir litt teit å gå rundt med den syke kløften sånn at puppene ser to størrelser større ut en de egentlig er.. Anonymous poster hash: 9cd53...674 1
Sillicious Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2014 Jeg bruker 75C i Norge, VS bikiniene mine er i 34C Har faktisk en rosa og en hvit i den modellen du linker til, de er superfine på Ahaa, ok! Er vel sikkert noe lignende hos meg også da. Har så lyst på den i hvit! De er kjempefine! De er jo helt ufattelig mye innlegg i. Blir litt teit å gå rundt med den syke kløften sånn at puppene ser to størrelser større ut en de egentlig er.. Anonymous poster hash: 9cd53...674 Jeg synes det er fint, jeg
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Få deg sillikon om du må bruke push up som går til halsen. Er ikke fint i det hele tatt! Stakkars den gutten hvis du får deg noe - så tror han du har store pupper men så er det bare luft.. Anonymous poster hash: c5645...f50 1
Sillicious Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2014 Få deg sillikon om du må bruke push up som går til halsen. Er ikke fint i det hele tatt! Stakkars den gutten hvis du får deg noe - så tror han du har store pupper men så er det bare luft.. Anonymous poster hash: c5645...f50 Aw, stått opp med feil fot idag eller? Fornøyd med de akkurat som de er, men takk for forslaget kjære, tøffe anonym-bruker 2
Miss Lucky Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Er ikke SÅ mye innlegg i bikiniene, de vanlige bombshell bh'ene fra VS derimot er ganske så voldsome.
Elanore Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Må bare få advare deg/dere: Såkalt "bombshell" hos VS er ekstremt. Vi snakker ikke om vanlig push up eller noe man finner som "to str opp" hos H&M, vi snakker EKSTREMT. Tror det er ganske få bryststørrelser som kler den, og for meg, ser det i hvert fall helt forferdelig ut. Kan godt ta bilde i løpet av morgendagen (i dag) for å illustrere hvordan vanlig bombshell er hos dem, for jeg gikk på en smell der selv. Jeg har ikke prøvd bombshell-bikini hos dem, for øvrig, så er jo lov å håpe at de er bedre. Edit: Føler for å legge til at jeg stort sett bare bruker push up til vanlig, så jeg er ikke imot det eller noe. Hos Victoria's Secret blir bare bombshell så ekstremt at brystene på en måte stikker rett frem, så er en fordel å vite hvordan stilen er før du bruker masse penger på det. Endret 29. januar 2014 av Elanore 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Synes bombshell er ordentlig stygt. Hele bikinien består jo bare av innlegg. Anonymous poster hash: 29b33...06f 2
Strange Doll Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Jeg kjøpte en bikini med bombshell, men tok en str større enn jeg vanligvis bruker og en med den jeg pleier å bruke. Den med samme størrelse som vanlig ser helt grusom ut med type pupper-til-halsen effekt, men den som er en størrelse større ser helt grei ut :-) ikke for stor pga innleggene men akkurat passe og ikke totalt ekstrem :-)
Sillicious Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2014 Jeg kjøpte en bikini med bombshell, men tok en str større enn jeg vanligvis bruker og en med den jeg pleier å bruke. Den med samme størrelse som vanlig ser helt grusom ut med type pupper-til-halsen effekt, men den som er en størrelse større ser helt grei ut :-) ikke for stor pga innleggene men akkurat passe og ikke totalt ekstrem :-) Ja, nettopp! Det ser jeg for meg må funke
Rosenrød Skrevet 30. januar 2014 #12 Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes også de har vanvittig mye innlegg i seg, i alle fall BHene. Men bikinien har kanskje mindre?
Miss Lucky Skrevet 30. januar 2014 #13 Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes også de har vanvittig mye innlegg i seg, i alle fall BHene. Men bikinien har kanskje mindre? Bikiniene jeg har er i alle fall LANGT fra så enorme som bh'ene.
Strange Doll Skrevet 30. januar 2014 #14 Skrevet 30. januar 2014 Ja, nettopp! Det ser jeg for meg må funke Det blir akkurat passe push up på den måten syns jeg :-) og cupen blir uansett ikke for stor på grunn av alle putene men push upen på den som er vanlig størrelse for meg ser seriøst grusom ut, folk burde ikke gå sånn på stranden:p
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #15 Skrevet 30. januar 2014 Kjøpte 2 av Victoria's Secret bikinier, og begge ble lagt vekk....Dekket halve puppen og gav dem rare former. Veldig trist siden de var så pene. Hadde jeg hatt 2 størrelser større hadde de nok passet litt bedre...Neste gang kjøper jeg DD så kaanskje de passer meg. Anonymous poster hash: 23760...dde
Strange Doll Skrevet 30. januar 2014 #16 Skrevet 30. januar 2014 Om du skal kjøpe sett syns jeg forresten trusene er ganske små i størrelsen, eller så er det formen på de som føles lite dekkende :-p kjøpte værtfall en str større enn vanlig der og
Miss Lucky Skrevet 30. januar 2014 #17 Skrevet 30. januar 2014 Om du skal kjøpe sett syns jeg forresten trusene er ganske små i størrelsen, eller så er det formen på de som føles lite dekkende :-p kjøpte værtfall en str større enn vanlig der og Merkelig. Jeg synst de er store, så kjøper alltid enn mindre enn i andre bikiniene
Strange Doll Skrevet 30. januar 2014 #18 Skrevet 30. januar 2014 Merkelig. Jeg synst de er store, så kjøper alltid enn mindre enn i andre bikiniene Så rart! Spørst vel litt på formen på de vil jeg tro
Miss Lucky Skrevet 30. januar 2014 #19 Skrevet 30. januar 2014 Så rart! Spørst vel litt på formen på de vil jeg tro Godt mulig det ja
Strange Doll Skrevet 30. januar 2014 #20 Skrevet 30. januar 2014 Godt mulig det ja Eller så har jeg litt stor rumpe i forhold til resten av kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå