AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei! Jeg lurer på noe angående mascara, føler jeg aldri får det til. Jeg har ganske lange øyevipper men problemet er at de vokser rett nedover/utover, så er ikke antydning til at de vipper opp. Jeg bruker vippetang før jeg fører på mascara, og det hjelper der og da, når jeg påfører mascaraen blir det en liten vipp i starten. Så med en gang ser det helt greit ut, men problemet er at det tar ikke lang tid før vippene igjen stikker rett ut/nedover. Vippene mine er liksom for stive til at mascaraen vil holde de oppe. Ganske kjedelig siden poenget med mascara er å åpne øyet og få en til å se mer våken ut, men føler det blir det motsatte med meg. Jeg har prøvd forskjellige mascaraer og koster men føler ikke det utgjør mye forskjell. Prøver også å "pumpe" børsten når jeg påfører for å få mer i røttene enn på tuppen. Noe annet jeg kan gjøre? Hva har jeg oversett? Håper noen har peiling på dette Anonymous poster hash: f136f...371
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Har akkurat samme problem. Den løsningen som alltid har fungert veldig bra for meg er: 1) Varm vippetanga med hårføneren i noen sekunder før du bruker den. Men bare noen få, ellers blir den for varm! Da holder bøyen seg bedre. 2) Bruk vannfast mascara (jeg bruker telescopic fra L'oreal). De er helt annerledes i konsistensen enn ikke-vannfaste, de er mye mer "stive" og holder dermed vippene oppe. Gjør susen for min del hvertfall Anonymous poster hash: d97ab...931
Nautika Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 For min del hjelper det å ikke påføre maskara helt inne ved vipperoten. Da holder bøyen seg bedre der Har også opplevd at det er stor forskjell fra maskara til maskara, har en vannfast som jeg alltid får fine vipper av, men den smitter på huden utover dagen + at den er et herk å få av igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 TS her. Tusen takk for svar og tips, da skal jeg ihvertfall prøve dette så får vi se om det hjelper Anonymous poster hash: f136f...371
j23 Skrevet 1. februar 2014 #5 Skrevet 1. februar 2014 Vippetang litt først, og så det aller viktigste: Vannfast mascara!!!
FruHudson Skrevet 1. februar 2014 #6 Skrevet 1. februar 2014 Jeg bruker vippetang, deretter et lite lag med vannfast maskara før jeg kjører på med vanlig maskara over den vannfaste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå