Gå til innhold

Norske blogger vs utenlandske blogger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som leser mange blogger, hva mener dere om kvalitetnivået til norske blogger sammenlignet med utenlandske? Hvilke norske blogger er på samme nivå som gode utenlandske blogger?

Liste over beste norske blogger og beste utenlandske blogger? (personlige favoritter)

Anonymous poster hash: 6833b...6d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes en av de største forskjellene er at vi har så mange "like" bloggere, som alle reklamerer for de samme produktene! Som denne berømte " Shai-høvelen", tannbleking, Nelly.com osv. Også ser de veldig like ut, skriver om det samme igjen og igjen. Av norske bloggere liker jeg Ingrid Holm, Styledevil, Maja Casablanca, Hjartesmil, Supermarie og Ida Sundae! Utenlandske: Elin Klin, Intothegloss, og Fashiontoast. Kommer sikkert på fler etterhvert!

Skrevet

Norske bloggere er veeeldig like. De reklamerer for alle de sammen tingene, og de fleste store bloggerne med unntak av noen motebloggere, har jo ikke et tema en gang. De skriver om at de har vært på fest og at de har satt på extensions. Noen ganger legger de ut innkjøp.

Jeg liker veldig godt Nettenestea, Ulrikke Lund, Styledevil og supermarie. Av utenlandske liker jeg dulcecandy, fashiontoast og forskjellige craft-bloggere. :)

Anonymous poster hash: 64e85...0b5
Skrevet

Synes de utenlandske bloggerne ofte blogger mer direkte om en ting; de er enten matbloggere, craftbloggere eller interiørbloggere. Det er få som blogger om livet sitt og få som reklamerer like mye som Norske bloggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...