Gjest Triksetrine Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Hei allesammen, jeg er Triksetrine og jeg har fulgt med på debatten en stund. Det er en ting jeg har lagt merke til, og det er hvor dumme gutter er.=) Det kan nesten virke som om de går på hva som helst. Jeg har en kjæreste og han er sååååå dum. Som alle skjønner så liker jeg ikke holde meg til en, ikkesant. =) Men han har alltid lurt på hvorfor han får Klamydia av meg og siden han er trofast(?) Først nå forstår jeg hvor dumme gutter er….hehe… Jeg bare sier til ham at jeg får det ved å bruke trange bukser, og han går på den hver eneste gang…*ler*… Det kan nesten virke som om gutter er dumme med vilje, i hvert fall jeg synes det. Er det ingen gutter som skjønner at vi jenter også ligger med mange, og vi er minst like billige som det gutter er….*ler mer*…. Jeg var akkurat ute igår og fikk masse drikke gratis. Det kan virke som om ingen gutter forstår hvor mye vi utnytter dem. =) Jeg lover dem alt mulig rart, sier jeg skal være med på nachspiel og sånn… så får jeg masse gratis drikke. Men guttene er teite, de ser idiotiske ut også er dem alltid fulle. Det er så lett å lure en gutt, man trenger bare kose litt på buksa dems så spanderer dem alt mulig…..hehehe…. =) Triksetrine. Kommer sterkere tilbake =)
Gjest Triksetrine Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Raniiii Waco hvem er det? Er det han ekle gutten som har gjennomskuet oss? Nei æsj, få han vekk fra KG sier jeg... jeg vil også starte en tråd mot ham! Det er myyyye bedre at vi kan ha dette for oss selv... så kan vi jenter drive å utveksle guttetriks og erfaringer... hehehe T-T ....kort....*haha*
Cassandra Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 *sukk* Slik jeg har oppfattet Waco så ville ikke dette være måten hans å gå fram på... Hvorfor er det slik at han får skylden for alt som er galt på KG? Det er urettferdig synes jeg. Når det gjelder triksetrine sitt innlegg, så finner jeg ingen ord å svare med. Det hun står for... får hun stå for uten mitt samtykke i alle fall...
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #5 Skrevet 15. juni 2002 Minner om at vi fortsatt logger IP-adresser.... Ikke for å sjekke hvem som skriver hva, men når det dukker opp mistenkelig useriøse innlegg, så er det ikke så vanskelig å sjekke hvor det kommer fra......
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #6 Skrevet 15. juni 2002 Sletter dere alle de useriøse innleggene fra brukere dere vet hvem er? Bare lurer (og registrere at denne tråden fortsatt er hel, ingenting slettet enda..) 8)
Gjest Triksetrine Skrevet 15. juni 2002 #7 Skrevet 15. juni 2002 Useriøs? Definer useriøsitet, det vil jeg gjerne... er det ultraseriøst å spørre om "hallo-jeg-har-samboer-men-jeg-har-gjort-det-slutt-og-da-er-det-vel-ikke-utroskap-å-ligge-med-en-elsker".... Og alle svarene.... neida...selvsagt ikke....det er sånn vi jenter gjør.... Dobbeltmoralen lenge leve!
Wyrlin Skrevet 15. juni 2002 #8 Skrevet 15. juni 2002 Med en slik framgangsmåte er det ikke rart at kjæresten din er dum. Det er bare dumme gutter som går på slikt. Du kommer aldrig til å få deg en ordentlig, skikkelig, intelegent og seriøs gutt på det viset. Om det er det du vil ha da, en intelegent person ville jo kunne gjennomskue utroskapen. Foresten; du har ikke tenkt på at han også er utro? Han får klamydia, smitter deg, og du får symptom før ham. I en slik situasjon er det kanskje ikke rart at han godtar forklaringen din. Uansett er det fare for at dersom du fortsetter som du gjør, vil du kunne ende opp som Don Juan (deMarco); han hadde tusener av damer i gjennom sitt liv, men nettop derfor ville ikke den han til slutt forelsket seg i -og elsket- ha ham. Dersom du skulle klare å skaffe deg en skikkelig mann, tror jeg du ville oppdage at en av gangen er mere enn nokk.
@lfa Skrevet 15. juni 2002 #9 Skrevet 15. juni 2002 Det som er useriøst, er å bevisst legge ut en hel haug med tulleinnlegg under mange forskjellige nick, med den hensikt å latterliggjøre andres innlegg, eller av den enkle grunn at man ikke har andre ting å finne på.... Legg gjerne ut seriøse innlegg om alle mulige tema, men innlegg som dette blir lukket....
Fremhevede innlegg