Gå til innhold

Dating tips med en engelsktalende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!

Jeg skal på date, med en mann fra et land der man snakker flytende engelsk..

Og så lurer jeg på hva i all verden gjør jeg for å ikke snuble i ordene her??

Han har i utgangspunktet bedt meg på første date hjemme, for at han skal lage middag! Og vil ha middagsønsker fra meg :P

Er det mere vanlig i andre land å ta første daten hjemme?

Må legge til at jeg ikke har datet på maaaaange år så dette er skummelt!

Tips ønskes! :))

Anonymous poster hash: f20ac...417

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke greier å snakke så bra, så er vel ikke det så farlig? Siden han er engelsktalende så fortstår han nok godt hva du mener. Det har mer å si hvordan du sier noe enn hva du sier.

Skrevet

Hjelp!!

Jeg skal på date, med en mann fra et land der man snakker flytende engelsk..

Og så lurer jeg på hva i all verden gjør jeg for å ikke snuble i ordene her??

Han har i utgangspunktet bedt meg på første date hjemme, for at han skal lage middag! Og vil ha middagsønsker fra meg :P

Er det mere vanlig i andre land å ta første daten hjemme?

Må legge til at jeg ikke har datet på maaaaange år så dette er skummelt!

Tips ønskes! :))

Anonymous poster hash: f20ac...417

Han befinner seg tilfeldigvis ikke i Bergen? ;) Har nettop datet en engelsktalende som inviterte på hjemmedate ganske kjapt og tydeligvis håpet på dessert :D

Anonymous poster hash: 6ca1a...44c

• Liker 1
Skrevet

Hvis du aldri har møtt ham før ville jeg ventet med hjemmedate.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Ja jeg hadde håpet på bare en kaffedate jeg da første gangen, for liksom å ta brodden av det..

Han er ikke i Bergen nei ;)

Har ikke svart ene eller det andre enda, så jeg burde kanskje foreslått en kafedate først?

Anonymous poster hash: 7abd8...c8c

Skrevet

Vær som du ville vært med en norsk en..

Anonymous poster hash: d5456...b82

Skrevet

TS her.

Ja jeg hadde håpet på bare en kaffedate jeg da første gangen, for liksom å ta brodden av det..

Han er ikke i Bergen nei ;)

Har ikke svart ene eller det andre enda, så jeg burde kanskje foreslått en kafedate først?

Anonymous poster hash: 7abd8...c8c

Si du vil vente litt med hjemmedaten. Hjemmedate første gang er ikke mer vanlig i andre land enn her. Tror det er lettere med kaffedate først,eller en øl på et utsted etc...også med tanke på språket.

'

Jeg har datet en engelsktalende som ikke ville snakke norsk (tror han var flau eller noe..).

De første datene tok vi ute og da hadde vi på forhånd chattet en del.Jeg hadde vært ærlig på at jeg var

litt usikker på å snakke engelsk, og han sa det var helt greit. Da vi møttes gikk det fint,og han hjalp meg underveis om jeg stod fast,siden han ofte forstod hva jeg ville fram til.

Men hadde vi møttes hjemme hos ham på aller første date ville jeg nok følt det litt mer kleint og vanskelig med tanke på språket.

Anonymous poster hash: 6ca1a...44c

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tatt første daten hjemme hos han...man vet aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...