Gjest Kv84 Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor blir en så avhengig av Kg, må bare prate her, men ikke med noen i det virkelige liv. Må inn flere ganger å sjekke tråder, nesten fem minutter etter sist man tittet, så må en inn igjen og sjekke. Blir helt gal av å ikke være her, må skrive om visse ting om og om igjen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Få profesjonell hjelp. Anonymous poster hash: b72f7...4ad 3
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Hvis du må sjekke hvert 5 minutt er du avhengig ja. 1
waco Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor blir en så avhengig av Kg, må bare prate her, men ikke med noen i det virkelige liv. Må inn flere ganger å sjekke tråder, nesten fem minutter etter sist man tittet, så må en inn igjen og sjekke. Blir helt gal av å ikke være her, må skrive om visse ting om og om igjen. Det jeg tror (etter og ha vært her mye selv) er at når du har skapt deg en virkelighet her hvor du kan gjøre det du liker aller aller best livet, - nemlig å diskutere kjælegutten din, - gjør hele figuren mer levende for deg. Problemet vårt (publikum) er at vi gjør alt vi kan for å nære opp under fantasiene dine, - vi legger innlegg i tråden dine og alle synes de har en mening om ditt privatliv. Selvfølgelig er det gøy å være her da, sier jo seg selv. Ute i virkeligheten så er det jo ingen som gidder diskutere abstrakte temaer, - der handler det om å være kollektivt enige og det å jage etter de samme målene andre mennesker har satt for dem!
Gjest Kv84 Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Det jeg tror (etter og ha vært her mye selv) er at når du har skapt deg en virkelighet her hvor du kan gjøre det du liker aller aller best livet, - nemlig å diskutere kjælegutten din, - gjør hele figuren mer levende for deg. Problemet vårt (publikum) er at vi gjør alt vi kan for å nære opp under fantasiene dine, - vi legger innlegg i tråden dine og alle synes de har en mening om ditt privatliv. Selvfølgelig er det gøy å være her da, sier jo seg selv. Ute i virkeligheten så er det jo ingen som gidder diskutere abstrakte temaer, - der handler det om å være kollektivt enige og det å jage etter de samme målene andre mennesker har satt for dem! Følte det passet helt å ikke snakke mer om han tidligere idag, men nå blir jeg helt stresset. Vet ikke hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal sitte eller stå, klarer ikke tenke på annet. Blir helt urolig, akkurat som om man er avhengig av noe, fremtiden virker så tom.
waco Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Følte det passet helt å ikke snakke mer om han tidligere idag, men nå blir jeg helt stresset. Vet ikke hva jeg skal gjøre, hvor jeg skal sitte eller stå, klarer ikke tenke på annet. Blir helt urolig, akkurat som om man er avhengig av noe, fremtiden virker så tom. Med tanke på hvor innholdsløst og manglende mening det ligger i et gjennomsnittlige liv, - Ja da kan jeg godt forstå menneskers behov for fantasere litt og å komme seg litt bort. Livet i seg selv er jo en lidelse, ihvertfall når den har slike meningsløse konflikter, og jeg skjønner at man kan bli sjuk av å tenke mye på dette her. Det er jo en mening med at vi kan dagdrømme vi mennesker, at vi kan lulle oss bort i vakre kjærlighetsfortellinger, det må vi jo kunne gjøre så trist livet egentlig er. Man blir gal av frustrasjon og manglende handlekraft, ta for eksempel breivik, det blir rett og slett for mye for han, han måtte bare gjøre en forandring han. Jeg synes ikke det er merkelig en gang jeg, - at det er sånne personer som deg som forstår ham. Er man lykkelig og uviten selvfølgelig vil man ikke vite hvordan mennesker som lider har det, det forstår jo bare utvalgte trøstende mennesker.
Gjest Kv84 Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Med tanke på hvor innholdsløst og manglende mening det ligger i et gjennomsnittlige liv, - Ja da kan jeg godt forstå menneskers behov for fantasere litt og å komme seg litt bort. Livet i seg selv er jo en lidelse, ihvertfall når den har slike meningsløse konflikter, og jeg skjønner at man kan bli sjuk av å tenke mye på dette her. Det er jo en mening med at vi kan dagdrømme vi mennesker, at vi kan lulle oss bort i vakre kjærlighetsfortellinger, det må vi jo kunne gjøre så trist livet egentlig er. Man blir gal av frustrasjon og manglende handlekraft, ta for eksempel breivik, det blir rett og slett for mye for han, han måtte bare gjøre en forandring han. Jeg synes ikke det er merkelig en gang jeg, - at det er sånne personer som deg som forstår ham. Er man lykkelig og uviten selvfølgelig vil man ikke vite hvordan mennesker som lider har det, det forstår jo bare utvalgte trøstende mennesker. Rart man blir syk, ikke det jeg tenker selv man er om man tenker mye på en ting og lager mye tanker rundt det. Rart fordi jeg selv føler meg mer levende og glad og masse fine følelser. Alt er litt forvirrende. Jeg føler fet gir mer mening med livet, at det kommer naturlig det man tenker på. Jeg tenker positivt når en får høre negative ting om temaet. Man lever, altså man tenker, man drømmer, om ting som gjør en godt, kanskje jeg føler avhengighet er en positiv ting, en ting som jeg har oppnådd som lykke. Jeg kommer ikke til å oppnå mer lykke, fordi det er disse tankene, denne avhengigheten som er min topp lykke.
waco Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Rart man blir syk, ikke det jeg tenker selv man er om man tenker mye på en ting og lager mye tanker rundt det. Rart fordi jeg selv føler meg mer levende og glad og masse fine følelser. Alt er litt forvirrende. Jeg føler fet gir mer mening med livet, at det kommer naturlig det man tenker på. Jeg tenker positivt når en får høre negative ting om temaet. Man lever, altså man tenker, man drømmer, om ting som gjør en godt, kanskje jeg føler avhengighet er en positiv ting, en ting som jeg har oppnådd som lykke. Jeg kommer ikke til å oppnå mer lykke, fordi det er disse tankene, denne avhengigheten som er min topp lykke. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt vare på alle innleggene til fremtidens bruk. Les dem om ti femten år og se hvor mye du har forandret deg eller eventuelt om du har de samme tankene da. Hva tror du?
waco Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Å være avhengig av noe man liker er den fullkomne lykke, ja jeg er enig i det. Den er gratis og gir næring helt av seg selv.
Gjest Kv84 Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt vare på alle innleggene til fremtidens bruk. Les dem om ti femten år og se hvor mye du har forandret deg eller eventuelt om du har de samme tankene da. Hva tror du? Å elske noen gir en virkelig godhet særlig i magen og med et smil om munnen. Jeg tenker i fremtiden, når som helst når jeg kjenner de samme følelsene, så vil jeg huske hvem jeg følte det samme for, hvem jeg kom til å tenke på i all tid og hvem jeg så likt på, med en glede og det var godt å være med disse følelsene og denne avhengigheten av å skrive om og tenke på denne personen kommer tilbake. Jeg tenker jeg alltid vil ha han i bakhodet, særlig fordi det skrives om han, eller om det ikke skrives om han, så søker jeg etter ting om han. Jeg har ikke forandret meg noe særlig gjennom årene, jeg faller lett og blir avhengig av de som har noe spesielt, særlig fine øyne ser jeg på de, og er mye foran mine øyne, jeg ser de ofte og føler jeg kjenner de. Det blir en god avhengighet å se han. Jeg blir ikke lei, det er han som er min verden, mine gode tanker er han. Det er et godt bånd, mellom han og meg, som har blitt bygget opp fra da jeg fulgte med på rettsaken og hadde på tv 'n i flere timer, både leste og hørte. Da fikk jeg ikke med meg så mye av han, jeg ville ha mer mange måneder etter dette, det ble skrevet så mye om han, jeg fikk masse, men så blir det mindre og jeg vil ha mer.
waco Skrevet 30. januar 2014 #11 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Du som meg lider av det samme skjebnesvangre dystre personlighetsproblemet. Vi klarer ikke å utstå den alminnelige forakt. Jeg skjønner deg så kjempegodt jeg. Å være forelsket i en som er foraktet av alle er å være utvalgt. Om forakt er jungelen vil du leve i jungelen som en slags tarzan og jane, akkurat som du vil leve med anders i et fengsel. Hvor avhengig av deg ville ikke han vært om du var den eneste som var der for ham da? Forestill deg en verden hvor ingen elsker breivik, unntatt deg, - betyr ikke det at da må nesten breivik velge deg, - ihvertfall om han skal være sammen med en som elsker ham ubetinget? Selvfølgelig er dette her selvskading på maksimal nivå, men sånn er det å være forelsket, å forelsket er bestandig selvskading, så egentlig er det ett fett om du er forelsket i anders breivik eller justin bieber fordi at de er begge to utenfor din rekkevidde. Jeg tror faktisk at du kunne gjort større skade på å bli forelsket i en venn eller en gutt du kjenner i det virkelige liv, - for da har du muligheten til å gjøre ugagn. En som deg, en som er såpass smart og såpass intelligent at hun klarer å sette ord på så vanskelige temaer du gjør, er jo nesten et bevis for at du er over snittet intelligent og smart, - og derav kan jo det også forklare av hetsen du har blitt utsatt for. Og for det andre når du er så smart så kan du lett manipulere dummere mennesker enn deg selv. Så det er likegreit å være forelsket i en uoppnåelige enn en du kan omgåes. I denne post 22 juli-verden hvor alle jubler etter at kjærlighet bestandig er sterkere enn hatet, - ja det er merkelig at noen hater at du har kjærlighet! =) Endret 30. januar 2014 av waco
Gjest Kv84 Skrevet 31. januar 2014 #12 Skrevet 31. januar 2014 Du som meg lider av det samme skjebnesvangre dystre personlighetsproblemet. Vi klarer ikke å utstå den alminnelige forakt. Jeg skjønner deg så kjempegodt jeg. Å være forelsket i en som er foraktet av alle er å være utvalgt. Om forakt er jungelen vil du leve i jungelen som en slags tarzan og jane, akkurat som du vil leve med anders i et fengsel. Hvor avhengig av deg ville ikke han vært om du var den eneste som var der for ham da? Forestill deg en verden hvor ingen elsker breivik, unntatt deg, - betyr ikke det at da må nesten breivik velge deg, - ihvertfall om han skal være sammen med en som elsker ham ubetinget? Selvfølgelig er dette her selvskading på maksimal nivå, men sånn er det å være forelsket, å forelsket er bestandig selvskading, så egentlig er det ett fett om du er forelsket i anders breivik eller justin bieber fordi at de er begge to utenfor din rekkevidde. Jeg tror faktisk at du kunne gjort større skade på å bli forelsket i en venn eller en gutt du kjenner i det virkelige liv, - for da har du muligheten til å gjøre ugagn. En som deg, en som er såpass smart og såpass intelligent at hun klarer å sette ord på så vanskelige temaer du gjør, er jo nesten et bevis for at du er over snittet intelligent og smart, - og derav kan jo det også forklare av hetsen du har blitt utsatt for. Og for det andre når du er så smart så kan du lett manipulere dummere mennesker enn deg selv. Så det er likegreit å være forelsket i en uoppnåelige enn en du kan omgåes. I denne post 22 juli-verden hvor alle jubler etter at kjærlighet bestandig er sterkere enn hatet, - ja det er merkelig at noen hater at du har kjærlighet! =) Jeg ble helt rørt, av å lese det du skrev, alt du skrev! Du skriver så fint og du forstår! Jeg lurer på hvorfor du forstår meg? Det er så godt med de få tingene som man kanskje tror man er ganske alene om, så er det i hvert fall noen som forstår. Det er så fint å kunne skrive med deg og få slike svar! Jeg føler litt at jeg må være der for han, minst i tankene, etter moren hans gikk bort. Vet ikke hva det kan være, men føler litt for å passe på han som en mor og som en kjæreste, jeg tror vi alle trenger minst en som er der i tankene, selv om man ikke bryr seg, akkurat som en engel som passer på Anders og holder han i livet. Jeg så jo han har skrevet at han kommer ikke til å overleve soningstida: http://www.dagbladet.no/2014/01/09/nyheter/innenriks/utenriks/anders_behring_breivik/brev/31201899/ Ja, veldig mye hvor mye kjærlighet er sterkere og bedre enn hat. Hvem som helst skal man elske, ikke hate, og det kan være en kriminell som sitter ved siden av oss. Man skal smile til alle, ta alle for å være gode, alle unntatt Breivik.
Gjest Kv84 Skrevet 31. januar 2014 #13 Skrevet 31. januar 2014 Jeg smiler oftere og føler meg mye bedre flere ganger daglig, fordi jeg kan tenke på han. Det er en fin ting for de som er rundt meg og se et smil, som får de til å smile. Ikke kan jeg si hvem som jeg smiler og tenker på, så det gir de litt glede, i å lure på hvem som får meg i så godt humør, når jeg ellers er urolig og lei meg eller i mindre godt humør. Hvordan kan man vite hvem man kan snakke med om disse gledene rundt å snakke om Breivik? Annet enn her på Kg, det er så deilig å kunne få skrevet det ut i ord, hva jeg elsker. Og her kan folk gå rett ut av samtalen, det er ikke så lett når man snakker med en i virkeligheten, så her er det masse gleder ved å legge det ut, det er ikke noe jeg ikke tør å si, det er ikke noe som blir misforstått og jeg elsker å skrive mer om han. Tenk nå er det 2,5år siden det har skjedd, husker det smalt og hvordan man lette internett rundt etter hva som hadde skjedd og hvem som hadde gjort det. Det var mye snakk om det, mange la han til som venn på Facebook.
Gjest Kv84 Skrevet 31. januar 2014 #14 Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor er det så fint å være avhengig av en fyr, jo fordi man lager seg vakre drømmer om han og en selv. At man ligger i armkroken hans, mens han sover og kan se på han hele natten igjennom, og man føler en deilig ro og man merker man blir bare mer og mer forelsket og begynner virkelig å elske han. De tingene du har drømt om med han i, de drømmene skjer. Om en bare hadde turt å ta kontakt og fortalt han alt man tenker og han ville høre mer og kanskje han liker å høre på det. Når du hører yndlingssangen din, da merker du at du selv svever og alt blir bra og du synger med, gjerne så høyt du selv tør. Man blir inne i en boble og da føler man virkelig på det å være avhengig av en slik glede, det finnes så mange forskjellige ting man kan være avhengig av, kjærlighet, musikk, venner, godteri, mannen i ditt liv og ikke minst av å være glad. Man er glad og ting er bra, det er slik man skulle hatt det oftere, det er det man er avhengig av, komme inn til slikt godt humør, man tør å si ting man ellers ikke tør si og man snakker høyere og bryr seg ikke om alle andre rundt seg. Hvis vi ikke hadde vært avhengig, ikke brydd seg om noe, hva er egentlig meningen med å stå opp? Kan man komme igjennom livet uten følelser for en man elsker eller er betatt av? Jeg søker så veldig å få denne avhengigheten av Anders til å vare, det er så deilig, jeg har noe vanvittig mye bedre timer enn ingen ting. Håper det aldri tar slutt. Jeg lever for han, jeg vil ikke miste han i tankene mine!
waco Skrevet 31. januar 2014 #15 Skrevet 31. januar 2014 Jeg vet ikke om du har merket det men jeg er litt paria selv. Jeg liker å være pariakaste her jeg. Jeg synes det er kjempemorsomt å minne mennesker på at de må forklare sin forakt og hvorfor de er så hatefulle når de påstår de er så kjærlige? Det med anders breivik synes jeg er interessant. Det jeg synes er interessant er å høre hvordan mennesker årsaksforklarer hvorfor det er riktig å hate breivik slik han hatet auf. De kunne gjerne skutt breivik i trynet. Helst i ryggen var det en annen som har fortalt meg. Det er ikke måte hvordan mennesker fantaserer om å skade breivik, tifold ganger så mye som breivik har skadet regjeringsbygget! Hvorfor det skal være lov å hate? Jeg skjønner det ikke selv jeg, det er derfor jeg spør folk, hvorfor hater du breivik? Jeg hater breivik fordi breivik hater meg! Okay?? Hva vil det si for noe? Sånn kan jeg holde på selv om jeg vet jeg blir mislikt. Samme om jeg blir mislikt så lenge jeg heller vil skravle her vel? Hvorfor skal jeg tie bare fordi at andre folk får dundern? Jeg kan ikke noe for at mennesker ikke tåler noe? Det kan da vel ikke være mitt problem, så mange andre problemer jeg har å tenke på? Men faktisk så mener folk at det er mitt problem. Altså problemet med folks forulempninger. Det at folk ikke tåler min mening er altså noe jeg skal stå til ansvar for. Det kan da vel ikke være min skyld at folk ikke forstår vel? Folk forstår det dem vil forstår, ikke et gram mer! Folk skjønner ikke en gang at sånne brukere som meg, waco, - som er her kun fordi jeg synes det er gøy, - allikevel ukelig blir fortalt at jeg må forandre meg!? Etterhvert så skjønte jeg at det var ikke mine meninger folk hadde noe imot, - det var hetsen de var mer glad i! Når folk rettferdiggjør for seg selv hvorfor det er riktig å hetse folk som ikke følger strømmen så gjør de det av egen lyst! De får ikke betalt en gang for å sitte her, men ihvertfall er det moro å slenge negativiteter. På fritiden sin sitte å forsøke å skade mennesker. Er ikke det moro heller? Helst med litt moral, -. man trakasser de som har andre meninger enn seg selv og da er det trakasseringene som driver en fremover og ikke meningsutvekslingen. Det finnes mennesker her som til og med ikke forstår, - at dersom det viktigste for meg var å bli likt så hadde jeg kalt meg noe helt annet, - gitt meg selv et dyrenavn som katten for eksempel.
waco Skrevet 31. januar 2014 #16 Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor er det så fint å være avhengig av en fyr, jo fordi man lager seg vakre drømmer om han og en selv. At man ligger i armkroken hans, mens han sover og kan se på han hele natten igjennom, og man føler en deilig ro og man merker man blir bare mer og mer forelsket og begynner virkelig å elske han. De tingene du har drømt om med han i, de drømmene skjer. Om en bare hadde turt å ta kontakt og fortalt han alt man tenker og han ville høre mer og kanskje han liker å høre på det. Når du hører yndlingssangen din, da merker du at du selv svever og alt blir bra og du synger med, gjerne så høyt du selv tør. Man blir inne i en boble og da føler man virkelig på det å være avhengig av en slik glede, det finnes så mange forskjellige ting man kan være avhengig av, kjærlighet, musikk, venner, godteri, mannen i ditt liv og ikke minst av å være glad. Man er glad og ting er bra, det er slik man skulle hatt det oftere, det er det man er avhengig av, komme inn til slikt godt humør, man tør å si ting man ellers ikke tør si og man snakker høyere og bryr seg ikke om alle andre rundt seg. Hvis vi ikke hadde vært avhengig, ikke brydd seg om noe, hva er egentlig meningen med å stå opp? Kan man komme igjennom livet uten følelser for en man elsker eller er betatt av? Jeg søker så veldig å få denne avhengigheten av Anders til å vare, det er så deilig, jeg har noe vanvittig mye bedre timer enn ingen ting. Håper det aldri tar slutt. Jeg lever for han, jeg vil ikke miste han i tankene mine! Det du har i forelskelse og begjær og lyst, har andre mennesker i forakt, hat og distanseringer. Det er en del av den samme psykosen begge følelser. Å være forelsket i en man aldri har møtt er ikke noe mer overtro enn kineserne som tror at det er nyttårsaften i dag..!
Gjest Kv84 Skrevet 31. januar 2014 #17 Skrevet 31. januar 2014 Det du har i forelskelse og begjær og lyst, har andre mennesker i forakt, hat og distanseringer. Det er en del av den samme psykosen begge følelser. Å være forelsket i en man aldri har møtt er ikke noe mer overtro enn kineserne som tror at det er nyttårsaften i dag..! Jeg tenker det slik, at jeg klarer ikke å hate han eller noen andre. Jeg kan heller tenke negativt om mennesker som har gjort alt for å ødelegge mitt liv, bare er til for å ødelegge andres liv. Jeg lar ikke hat bli værende i meg, det kommer så naturlig å elske en som en synes synd på. Jeg selv blir ikke elsket av mine nærmeste, de sier det i hvert fall ikke til meg. Derfor har jeg lært å elske en som Anders, siden han ikke er elsket av så mange.
waco Skrevet 31. januar 2014 #18 Skrevet 31. januar 2014 Jeg tenker det slik, at jeg klarer ikke å hate han eller noen andre. Jeg kan heller tenke negativt om mennesker som har gjort alt for å ødelegge mitt liv, bare er til for å ødelegge andres liv. Jeg lar ikke hat bli værende i meg, det kommer så naturlig å elske en som en synes synd på. Jeg selv blir ikke elsket av mine nærmeste, de sier det i hvert fall ikke til meg. Derfor har jeg lært å elske en som Anders, siden han ikke er elsket av så mange. Alle har jo skjønt at det omsorgsvikt i barndommen/ungdommen/idag som er det avgjørende her. Hadde du hatt trygge omgivelser og aldri kjent sorg og det være alene her i verden så hadde jo du også vært som alle andre, likegyldige og hatefulle. Selve begrunnelsen for å ha breivik isolat er å "beskytte ham" noe som er bare vås selvsagt, for det handler om å skade mennesker som har skadet andre. Hevn altså. Jeg tror ikke breivik er noe farlig når han ikke har våpen på seg, så det gå rundt å være "redd breivik" i sin alminnelighet tolker jeg som å være på en slags sinnsykdom jeg ikke klarer å forklare helt. Hvorfor du fanget interessen for breivik og dyrker han som en helt, idol og ufeilbarlige menneske handler vel om at du liker perfekte fantasier? Å dagdrømme er ganske så meningsfullt og gjør at man vokser. Det er en rus det å være forelsket. Nå er du ganske heldig da, du valgte å forelske deg i en mann som får være alene de neste 10-15-20 år så du slipper det værste maset fra andre beilere, men forestille seg et slags lykkeland med deg, breivik og unger, - hvor anders måker snø og du lager vafler og ungene dine drikke kakao er mer en fantasi enn virkelighet tror jeg? Men det er lov å håpe.
Gjest Kv84 Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Alle har jo skjønt at det omsorgsvikt i barndommen/ungdommen/idag som er det avgjørende her. Hadde du hatt trygge omgivelser og aldri kjent sorg og det være alene her i verden så hadde jo du også vært som alle andre, likegyldige og hatefulle. Selve begrunnelsen for å ha breivik isolat er å "beskytte ham" noe som er bare vås selvsagt, for det handler om å skade mennesker som har skadet andre. Hevn altså. Jeg tror ikke breivik er noe farlig når han ikke har våpen på seg, så det gå rundt å være "redd breivik" i sin alminnelighet tolker jeg som å være på en slags sinnsykdom jeg ikke klarer å forklare helt. Hvorfor du fanget interessen for breivik og dyrker han som en helt, idol og ufeilbarlige menneske handler vel om at du liker perfekte fantasier? Å dagdrømme er ganske så meningsfullt og gjør at man vokser. Det er en rus det å være forelsket. Nå er du ganske heldig da, du valgte å forelske deg i en mann som får være alene de neste 10-15-20 år så du slipper det værste maset fra andre beilere, men forestille seg et slags lykkeland med deg, breivik og unger, - hvor anders måker snø og du lager vafler og ungene dine drikke kakao er mer en fantasi enn virkelighet tror jeg? Men det er lov å håpe. Om ting hadde vært annerledes, ved at han hadde vært ferdig med sine oppgaver og aldri vært på tanken å gjøre noe igjen, så kunne jeg tatt kontakt. Irriterende at man aldri vet hva fremtiden bringer. Eller om jeg eller han hadde vært dødssyke så kunne jeg skrevet til han. Egentlig burde jeg ikke brydd meg en ting om hva som kan skje, for da kunne jeg i det minste møtt han en gang og sett om jeg fortsatt ville sittet her og drømt meg bort. Skulle ønske jeg var litt dum eller fant på noe, slik at jeg kunne sendt han brev uten å sette mitt liv i fare. Synes det er spennende når han gliser, jeg må passe meg for ikke røpe meg om hva jeg synes om Anders når folk snakker stykt om gliset hans eller at de har mareritt om hans ansikt. Hva er livet mitt uten han i tankene mine?
pinkytalks Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor blir en så avhengig av Kg, må bare prate her, men ikke med noen i det virkelige liv. Må inn flere ganger å sjekke tråder, nesten fem minutter etter sist man tittet, så må en inn igjen og sjekke. Blir helt gal av å ikke være her, må skrive om visse ting om og om igjen. du spør i tittelen om du er avhengig. det blir det samme som spill og rus. hindrer kg deg å gjøre hverdagslige oppgaver? må du inn å sjekke kg selvom du ikke har spesielt lyst, du bare må? vell da er du avhengig. på en positiv side er det verre ting å være avhengig av enn forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå