Gjest Phair Skrevet 22. mai 2004 #2 Skrevet 22. mai 2004 Drit i aviser! Gi meg bleier, morsmelkerstatning og babymat :evil:
bingo Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2004 Har coop her vi bor så jeg får kjøpt akkurat det jeg vil i butikken.Har kun savnet aviser,og det får jeg jo i morgen :-) :-)
Gjest Phair Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Har coop her vi bor så jeg får kjøpt akkurat det jeg vil i butikken.Har kun savnet aviser' date='og det får jeg jo i morgen :-) :-)[/quote'] Heldiggrisen, jeg må reise hele jævla byen rundt for hver ting jeg trenger.
Gjest Elenath Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 Har coop her vi bor så jeg får kjøpt akkurat det jeg vil i butikken.Har kun savnet aviser' date='og det får jeg jo i morgen :-) :-)[/quote'] Vi orker ikke Coop mer vi, køene er jo lange som et vondt år, både inn på parkeringsplassen, inne i kassa og ut av parkeringen igjen :evil: Begynner faktisk å bli lei jeg også. (hadde jg nå enda støttet streiken så)
Diaz Skrevet 22. mai 2004 #7 Skrevet 22. mai 2004 Endelig aviser igjen, imorgen blir frokosten fullkommen
Snitta Skrevet 22. mai 2004 #8 Skrevet 22. mai 2004 Det blir bra å få avisen tilbake og ikke bare den reklameblekka vi har fått noen dager nå!
MarianneE Skrevet 24. mai 2004 #9 Skrevet 24. mai 2004 lørdagene har ikke vært de samme uten aviser. Glad streiken er over................
LilleBille Skrevet 24. mai 2004 #10 Skrevet 24. mai 2004 lørdagene har ikke vært de samme uten aviser. Glad streiken er over................ ... enig.. har ikke tenkt over hvor "viktg" lørdagsavisen var.. Nyhetene kan jeg jo få på tekst TV eller på nettet .. men kosen med virkelig å lese aviser lørdag savnet jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå