Gå til innhold

Hvor finner man kjæresteemner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei 20 år gammel jente som bor og studerer i Oslo. Jeg er en skikkelig "kjærestejente" og er lei av å være singel. Jeg er litt sjenert av meg, i hvertfall fryktelig dårlig på å ta kontakt med fremmede "in real", har ikke så problemer med dette over tastaturet. Har forsøkt "Tinder", men har slettet profilen da jeg følte at den var litt VEL overfladisk og litt for mange useriøse.

Sååå... Hvor finner man kjæresteemner?

Anonymous poster hash: 9de07...1bc
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme alder, kan møte deg i Oslo jeg :)

Anonymous poster hash: 1fecf...5e8
Skrevet

Prøv på sukker, hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?

Anonymous poster hash: cd1e6...a87
  • Liker 1
Skrevet

Prøv på sukker, hvor attraktiv er du på en skala fra 1-10?

Anonymous poster hash: cd1e6...a87

Uten å virke innbilsk (basert på blikk og oppmerksomhet jeg får), så tror jeg jeg i hvertfall ikke er under middels. Synes det er vanskelig å rangere mitt eget utseende... Har du gode erfaringer med Sukker?

Anonymous poster hash: 9de07...1bc

Gjest Runforit
Skrevet

Møtte min på byen på fylla jeg.

Sjansen for det er jo egentlig ikke så stor så det beste er kanskje å møte noen gjennom felles venner eller gjennom en interesse?

Skrevet

Har akkurat møtt en på sukker, som jeg dater og liker veldig godt. Møtte faktisk alle tre eksene mine på byen! Ikke ONS, men utveklset nr og startet å date:)

Anonymous poster hash: a6518...226

Skrevet

Vel, i fengsel så finner de dem ute på rasteplassen. Men så snart de slipper ut av fengsel så opphører som regel følelsene for kjæresten også. Merkelig det der.

I den frie verden er den beste måten å finne kjæresteemner på gjennom bekjente. Så jo mer sosial man er, jo flere man blir kjent med, jo større sjanse for å møte noen man klaffer med.

Anonymous poster hash: 2eb73...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...