AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg vokset overleppen for første gang i sallong i dag og er veldig fornøyd, men jeg lurer på hvor lenge det varer? Er jeg hår fri i 4 uker nå eller gjelder det bare når man vokser kroppen? Anonymous poster hash: 671ef...e88
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Det er individuelt. Anonymous poster hash: 7733a...fe3
Aviendha Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Vurderer å vokse overleppen jeg også, men synes det er utrolig flaut! Noen som kan svare på om hårene vokser rett ut etterpå, slik at det blir stubber/hår som stikker rett ut, eller legger de seg på en måte nedover?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Vurderer å vokse overleppen jeg også, men synes det er utrolig flaut! Noen som kan svare på om hårene vokser rett ut etterpå, slik at det blir stubber/hår som stikker rett ut, eller legger de seg på en måte nedover? Det er ikke flaut i det hele tatt, de som gjør dette ser jo hår hver eneste dag og bryr seg nok ikke om hvor mye du har. Anonymous poster hash: 671ef...e88 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Vurderer å vokse overleppen jeg også, men synes det er utrolig flaut! Noen som kan svare på om hårene vokser rett ut etterpå, slik at det blir stubber/hår som stikker rett ut, eller legger de seg på en måte nedover? Hårene mine blir likt det håret som var før man vokser. Altså dun Anonymous poster hash: 23856...dc8 1
Magnifique Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Hei. Jeg vokser overleppen. Før gjorde jeg det 1 gang i uken, eller annen-hver uke, men nå ser det ut til at jeg må vokse det oftere, fordi det vokser fortere ut igjen. Ganske irriterende egentlig. Men dette er selvfølgelig temmelig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Jeg vokset hjemme før. Ca annnenhver uke. For et par år siden kjøpte jeg en liten epilator til ansiktshår. Veldig fornøyd med den. Må fjerne hår like ofte som før, men mye kjappere gjort (litt vondere, men klarer 10 sek med smerte Anonymous poster hash: ae52c...9d0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Jeg gjør det hjemme ca hver andre uke, da jeg gjorde det på salong gjorde jeg det like ofte. Anonymous poster hash: 23856...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå