Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hvor stor blødning jeg må ha før vi starter med oppregulering?

Jeg har snart gått i to mnd på nedregulering fordi kroppen ikke vil blø. Jeg har fått beskjed om at det må jeg gjøre fordi livmorhinnen var på 7 mm. Jeg fikk primolut og etter fire dager kom blødningen. Jeg er nå på dag tre, men blør nesten ikke i dag. I går hadde jeg en grei blødning hvor jeg mistet en del hinne.

Nå er jeg redd jeg ikke blør ut nok til å kunne starte oppreguleringen. Jeg er også for redd for å få beskjed om at ivf forsøket må stoppes pga dette så jeg tørr ikke ringe å spørre.

Hvordan har dette vært for dere? Hva fikk dere beskjed? Kan det gå greit uansett selv om ikke alt er ute?

Alle innspill settes pris på :)

Anonymous poster hash: f9824...073

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har icsi da, men jeg gikk på nedregulering (nesespray) i 22 dager før jeg begynnte på hormonsprøyter.

(Fortsatte med nesesprayen samtidig som jeg gikk på hormonsprøyter)

Eneste jeg fikk beskjed om var at ved bruk av nesespray kan man få blødninger/menstruasjon. Hvis man ikke får det er det også helt normalt.

Anonymous poster hash: b8aca...a4e

Skrevet

Det kan hende at det holdt med de tre dagene. Ring og få en UL, så slipper du å lure.

Anonymous poster hash: 4cff7...235
Skrevet

Når man først blør støter kroppen ut alt. Så mengden har ikke noe å si. Ferskt blod=mens, og man er klar for stimuleringsperiode.

Ring uansett klinikken og diskuter, og dra eventuelt inn for en UL for å måle tykkelsen. Man skal alltid ta kontakt med klinikken når man har denne typen spørsmål. Ikke stol på svar du får på nettet :)

Skrevet

TS her.

Takk for svar :)

Jeg gjorde som du skrev Athene og ringte klinikken. Det ble så jeg måtte inn for en UL, og er nå i ettertid glad for at den beslutningen er tatt. Mye man lurer på, og bruker tid og energi på og enda så vet man at svaret i grunn ligger nært. Frykt i dette gamet gjør mye med enn, men nå krysser jeg fingrene og håper at UL gir ett positivt svar :)

Anonymous poster hash: f9824...073

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...