AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Har jeg da grunn til å bli sjalu? Han "liker" bilder av pene venninner(?) på Facebook og instagram, (snapchatten hans aner jeg ingenting om, men hender han får snap sent på kveldene blant annet fra den ene jenta han kommenterte var pen) og har også tidligere kommentert at de er pene. Får helt vondt i magen... I går kveld "likte" han bilder av andre jenter mens jeg dusjet. Har opplevd masse svik og utroskap fra tidligere forhold, og fått trust issues. Er det noen grunn til å bli sjalu? Burde jeg begynne å følge litt med? Man må jo ha frihet i forhold også... Eller burde jeg bare ta det med ro og slappe av...? Føler meg iallefall ikke bra. Er det vanlig å holde på sånn når man har kjæreste? Anonymous poster hash: 7657a...c3b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Nei det er ikke vanlig. Har du sagt at det plager deg? Det burde du! Da bør du forvente at han slutter med det. Anonymous poster hash: 71856...2c6
Nanami Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg hadde ikke likt det. Kjæresten min gjør ikke sånn og ikke jeg heller. Men nå er vi ganske sjalu av oss da. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Vi er ikke offisielt sammen på Facebook enda, så det er litt vanskelig syns jeg... Føler det litt som at han ikke helt ser på seg selv som i et forhold, når han holder på og trykker liker på andre jenters bilder i hytt og pine. Jeg skjønner egentlig ikke vitsen. En forelska mann gjør vel ikke sånt? Anonymous poster hash: 7657a...c3b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Nei, man gjør ikke sånt når man er forelsket! Absolutt ikke! Anonymous poster hash: 9d893...7d9 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Kjæresten min gjør det også, og det er veldig vondt for meg. Har sagt det til han, men han bryr seg ikke. Ikke stort å gjøre med det : / Anonymous poster hash: f447c...c92
*melis* Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Jeg ser på "liker"-knappen som relativt uskyldig. Mange bruker den helt ukritisk og liker nærmest alt de kommer over, noen gjør det for å være hyggelige og andre igjen sikkert for å få "likes" tilbake. Jeg hadde imidlertid ikke likt det om kjæresten min kommenterte bilder av andre jenter, eller dersom han bare "likte" bildene til pene jenter eller typiske bider som skriker etter oppmerksomhet (type trutmunn-selfie foran speilet). Endret 29. januar 2014 av *melis* 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Har jeg da grunn til å bli sjalu? Han "liker" bilder av pene venninner(?) på Facebook og instagram, (snapchatten hans aner jeg ingenting om, men hender han får snap sent på kveldene blant annet fra den ene jenta han kommenterte var pen) og har også tidligere kommentert at de er pene. Får helt vondt i magen... I går kveld "likte" han bilder av andre jenter mens jeg dusjet. Har opplevd masse svik og utroskap fra tidligere forhold, og fått trust issues. Er det noen grunn til å bli sjalu? Burde jeg begynne å følge litt med? Man må jo ha frihet i forhold også... Eller burde jeg bare ta det med ro og slappe av...? Føler meg iallefall ikke bra. Er det vanlig å holde på sånn når man har kjæreste?Anonymous poster hash: 7657a...c3b Å like andres bilder slik vil jeg si er helt normalt så lenge det ikke er småseksuelle bilder. Men å kommentere veldig under med komplimenter er ikke normalt. Anonymous poster hash: 102db...f90 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ser på "liker"-knappen som relativt uskyldig. Mange bruker den helt ukritisk og liker nærmest alt de kommer over, noen gjør det for å være hyggelige og andre igjen sikkert for å få "likes" tilbake. Jeg hadde imidlertid ikke likt det om kjæresten min kommenterte bilder av andre jenter, eller dersom han bare "likte" bildene til pene jenter eller typiske bider som skriker etter oppmerksomhet (type trutmunn-selfie foran speilet. Med unntak av det siste du skrev er jeg helt enig. Synes det er helt ok at han liker bilder hvor noen har litt trutmunn eller ser sexy inn i kameraet, men hadde ikke likt at han likte et bilde en venninne hadde lagt ut av seg selv poserende i bikini f.eks. Men kjenner heller ingen jenter som legger ut slikt da. Anonymous poster hash: 102db...f90
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Har jeg da grunn til å bli sjalu? Han "liker" bilder av pene venninner(?) på Facebook og instagram, (snapchatten hans aner jeg ingenting om, men hender han får snap sent på kveldene blant annet fra den ene jenta han kommenterte var pen) og har også tidligere kommentert at de er pene. Får helt vondt i magen... I går kveld "likte" han bilder av andre jenter mens jeg dusjet. Har opplevd masse svik og utroskap fra tidligere forhold, og fått trust issues. Er det noen grunn til å bli sjalu? Burde jeg begynne å følge litt med? Man må jo ha frihet i forhold også... Eller burde jeg bare ta det med ro og slappe av...? Føler meg iallefall ikke bra. Er det vanlig å holde på sånn når man har kjæreste?Anonymous poster hash: 7657a...c3b Jeg synes du skal slappe av. Du liker sikkert bilder hvor det er noen pene menn innimellom du også.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Jeg synes du skal slappe av. Du liker sikkert bilder hvor det er noen pene menn innimellom du også. Jeg trykker ikke liker-knappen på bilder av andre menn nei. Heller ikke kommenterer at de er pene. Dette av respekt for kjæresten, og fordi jeg ikke føler behov for det etter at jeg traff han. Anonymous poster hash: 7657a...c3b 2
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 Jeg trykker ikke liker-knappen på bilder av andre menn nei. Heller ikke kommenterer at de er pene. Dette av respekt for kjæresten, og fordi jeg ikke føler behov for det etter at jeg traff han.Anonymous poster hash: 7657a...c3b Vel, men du hadde behov for det før du ble kjæreste???
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Vel, men du hadde behov for det før du ble kjæreste??? Prøver du å være morsom? Nei, jeg kommenterte ikke på bilder, og trykka sjeldent "liker" på bilder.Anonymous poster hash: 7657a...c3b
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Prøver du å være morsom? Nei, jeg kommenterte ikke på bilder, og trykka sjeldent "liker" på bilder.Anonymous poster hash: 7657a...c3b Vel, men han er en mer responsiv bruker av diverse tjenester enn hva du er. Det ligger sikkert ikke noe mer bak.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Vel, men han er en mer responsiv bruker av diverse tjenester enn hva du er. Det ligger sikkert ikke noe mer bak.Prøver du å tillegge meg egenskaper jeg ikke innehar?Anonymous poster hash: 7657a...c3b
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Prøver du å tillegge meg egenskaper jeg ikke innehar?Anonymous poster hash: 7657a...c3b Som hvilke? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Folk slutter ikke å synes andre folk er pene selv om man har kjæreste. Anonymous poster hash: f15a8...c64 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #18 Skrevet 29. januar 2014 Som hvilke? Beklager, misforsto. Det er uansett ikke noe hyggelig at han gjør sånt. Han "liker" mine bilder også, de få gangene jeg legger ut noe. Jeg forstår likevel ikke hensikten med å trykke "liker" på andre kvinner sine bilder når man har kjæreste. Og alle er de selvfølgelig pene... Jeg blir ikke så glad av sånt...Anonymous poster hash: 7657a...c3b
Gjest Seajewel Skrevet 29. januar 2014 #19 Skrevet 29. januar 2014 Folk slutter ikke å synes andre folk er pene selv om man har kjæreste. Anonymous poster hash: f15a8...c64 Det er likevel ingen vits i å drive og sikle på andre hvis man er sammen med noen. Sånn oppførsel kan i verste fall dempe hennes følelser for han når oppmerksomhet vies andre enn til henne. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #20 Skrevet 29. januar 2014 Beklager, misforsto. Det er uansett ikke noe hyggelig at han gjør sånt. Han "liker" mine bilder også, de få gangene jeg legger ut noe. Jeg forstår likevel ikke hensikten med å trykke "liker" på andre kvinner sine bilder når man har kjæreste. Og alle er de selvfølgelig pene... Jeg blir ikke så glad av sånt...Anonymous poster hash: 7657a...c3b Fordi man slutter ikke og mene at andre er pene bare fordi man har fått seg kjæreste. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå