Gå til innhold

Fornøyd med blomster! Greie priser det her eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noe av det jeg hadde igjen på listen min, var å bestille blomster. Liker å være tidlig ute, og at ting faller på plass.

Har sjekket litt rundt, men bestemte meg for å ringe kirken for å høre om de hadde en spesiell blomsterbutikk de pleide å bestille fra. Det hadde de!

Blomsterbutikken vet eksakt hva som er pent å pynte med i kirken. Vet antall rader, hvor bukettene kan plasseres osv.

Fikk en bryllupspakke, bestående av 4 store buketter og benkepynt annenhver rad (totalt 12 rader). Betaler 1 500,- Da setter de sammen bukettene utifra brudebuketten, og de pynter "gratis". Syntes dette var en super avtale!

Jeg hadde også sånn halveis bestemt meg for bukett på forhånd, men gikk bort ifra denne etter å ha snakket med spesialisten :wink:

Vi fant frem bilder av en bukett jeg syntes var helt nydelig!! Fargene i buketten, stemte overens med mine farger m/ unntak av callaene. Hun skal nå ut for å lete etter farge på calla som passer til håret mitt, innbydelsene og annen pynt. Hun regnet med at en calla ville koste rundt 45,- Da ble jeg super-glad, da jeg hadde regnet med en stk.pris på langt over hundrelappen. Skal pynte med 30 calla på bordene under middagen.

Buketten vil komme på ca. 1 500,-

Knappehullsblomster: 100,- for brudgommen sin, og 80,- for de resterende.

Veldig fornøyd har jeg blitt!!!!

Har desverre ikke noe bilde av buketten, men den består av brunrøde calla, champagnefargede roser, offwhite orkidèer (hengende i bunn), noen brune blader, og noen brune bærlignende greier (er ikke noe for bær, gran eller mose :ler: i buketten, men dette blir nydelig). Var også noen andre blomster flettet inn her og der hvis jeg husker rett. Skal også få inn noe sølv i buketten.

Er så fornøyd!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Muslingen
Skrevet

Deilig når ting faller på plass helt av seg selv. :wink:

Skrevet

Synes det hørtes ut som en meget grei pris, så denne bør du absolutt være fornøyd med :-)

Skrevet

denne buketten hørtes helt nydelig ut, lov meg at du legger inn bilde etter bryllupsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...