Gå til innhold

Familietrøbbel - de vil ikke møte lillegutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en skjønn gutt for 6 mnd siden. Familien på farssiden har enda ikke sett han eller eller ytret ønske om å møte han, jeg har oppsøkt dem, men ble avvist og måtte reise hjem igjen med uforettet sak. Invitasjonene til barnedåpen hans, svarte de ikke på engang. Faren til barnet gjør ikke noe med situasjonen annet enn å la det skure å gå. Jeg skjønner ikke hvordan han stille kan sitte å se at familien hans oppfører seg som om gutten ikke eksisterer. Det skal og være sagt at familien hans ikke vil ha noe med meg heller å gjøre, på grunn av at de fortsatt har en relasjon med eks-damen til barnefar til tross for at det over 3 år siden bruddet mellom dem.

Hva gjør man i en slik situasjon? Lukke døren og aldri se seg tilbake, eller håpe, ønske og tro at de vil endre mening ang lillegutt,og sitte klar og ta imot dem med åpne armer? Hva driver mennesker til å være slik mot andre? Hvordan kan en pappa godta slik behandling av sitt eget barn, men samtidig late som ingenting ovenfor dem (sine foreldrene og søsken)? Jeg fatter ikke at det er mulig engang....

Anonymous poster hash: 276e7...55f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen svar, for jeg har det på akkurat samme måte, bare at min gutt er snart 19 måneder, faren har ikke sett han siden rett etter fødsel. Han ble sa sammen med eksen sin før meg igjen, og har etter det ikke vært å få tak i. Jeg synes det er minst like ille at foreldrene og søsknene som faktisk er besteforeldre og tanter og onkler ikke ønsker å se han. Nå aner ikke jeg hva BF sier til de da men. Jeg har det skriftlig at jeg ikke nekter de noen form for kontakt. Men nei, de bryr seg visst ikke. Han er verdens herligste unge, så en ting er sikkert, Det er DERES tap!

Anonymous poster hash: 02fef...137

Gjest Magdalene
Skrevet

Så mannen din har ikke sett foreldrene sine på 6mnd?

Skrevet

Så mannen din har ikke sett foreldrene sine på 6mnd?

Jo, det har han. Vi bor ikke sammen. Han kommer å går som han vil.

Skrevet

Er du og barnefaren i et forhold eller har vært? Deltar faren i barnets hverdag? Det høres jo ut som om besteforeldrene ser på gutten din slik som i gamle dager ble kalt for lausunge. Kan det være noe slikt? Uansett forferdelig at besteforeldrene ikke vil anerkjenne sitt eget familiemedlem.

Skrevet

Er du 100% sikker på hva som foregår? Kan jo være pappaen som ikke vil involvere familien også?

Anonymous poster hash: e59a6...892

Gjest Magdalene
Skrevet

Jo, det har han. Vi bor ikke sammen. Han kommer å går som han vil.

Men har han aldri hatt med barnet deres til sine foreldre uten deg heller?

Skrevet

Fikk assosiasjoner om en tråd som var i sommer om ei som var gravid og som syntes det var vanskelig at svigerfamilien ikke ville vite av henne, og at barnefaren som ikke bodde hos henne, men som kom og gikk når han ville, ikke gjorde noe med det. Er dette deg, ts?

I så fall, så ville jeg ikke giddet å prøve mer. Du har tydeligvis prøvd en stund. Man kan dessverre ikke endre andre selv om man har aldri så lyst til det.

Anonymous poster hash: cb0d8...641
  • Liker 3
Skrevet

Her ligger problemet hos barnefaren, garantert. Jeg tipper han er sammen med eksen igjen og de ser på deg som en slags home wrecker. Man kan ikke tvinge på de kontakt. Du får heller prøve igjen når barnet ditt er gammelt nok til å forstå...

Anonymous poster hash: b1393...b49

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...