Gjest Muslingen Skrevet 22. mai 2004 #1 Skrevet 22. mai 2004 Hva pynter dere bordene med? Jeg har lagt inn bilde av hvordan middagsbordet skal se ut (under diverse i albumet). Tenkte å ha litt eføy på bordet i tillegg til det som er på bildet. Men vet ikke helt... Trenger vi blomster på bordet? Pirk, pirk... Vil bare ha deres mening.
Lullu Skrevet 22. mai 2004 #2 Skrevet 22. mai 2004 Hei! Litt vanskelig å se utifra dette bildet, men har dere lys på bordet? Eføy hadde kanskje blitt litt mye m.t.p. serviettene dere har valgt. Ville kanskje gått for noe mere hvitt? Hva med blomsterhoder i små glass? F.eks en rose eller gerbera (ikke sikker på om det skrives slik....) eller små margeritter kanskje? Gøy å se bordpynt. Gjør nok det samme jeg også, for å få noen tips av dere her inne :enig_animasjon:
Lullu Skrevet 22. mai 2004 #3 Skrevet 22. mai 2004 Eller forresten; kanskje det hadde vært litt stilig med litt eføy rundt hver kuvert v/ glassene? At glassene sto plassert i en eføy-eng hvis du skjønner? Eller mellom hver kuvert - dvs. mellom hver asjett bortover. Du MÅ ikke ha flere blomster heller. Er jo pent m/ enkel blomsterpynt grunnet mønsteret på duk og serviett. HER er forresten bildet du har lagt ut.
Gjest Muslingen Skrevet 22. mai 2004 #4 Skrevet 22. mai 2004 Litt dårlig bilde ja.. Tatt med telefonen. Lyset er det store konjakkglasset med gullsand nedi og et telys. Gullhjertet på tallerkenen er bordkort. Tenkte å kanskje få laget miniutgaver av brudebuketten min til brudepikene, og sette de i vaser på bordet under middagen... Det er så mange muligheter at man blir helt surrete. Men resultatet blir iallefall veldig flott. :-)
14062003 Skrevet 22. mai 2004 #5 Skrevet 22. mai 2004 Jeg har ingen kommentar til bildet eller deres borddekorasjon. Men du spør om hvordan vi har det, så jeg legger ut linker til hvordan vi hadde det, jeg... Bordene pyntet dagen før (mangler tallerkner og to buketter fra kirkeoppsatsene våre). Ser fryktelig tomt ut, men det ble mer liv med mennesker og tallerkner på. I bollene er det flytende roser og flytelys...
Gjest MrsL Skrevet 22. mai 2004 #6 Skrevet 22. mai 2004 Gerbera er nydelig og jeg ville gått for det. Noen gerbera i knallfarger kanskje? I glassbeholdere med vann. Det hadde blitt nydelig. Vi skal ha 6-mannsbord. På hvert bord ligger eføy og det blir pyntet med en vase som på en måte står på bordet med midten av vasen om du skjønner? I begge endene av denne vasen er det hull til å stikke inn blomster og der vil det være to lilla calla. I tillegg kommer ett kubbelys og bordkortene som består av telysglass med tente telys i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå