~Ironic~Tiger~ Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Det er et sminkemerke. Hva synes dere om det? Er det brukbart? Holder sminken seg bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 16. juni 2002 #2 Del Skrevet 16. juni 2002 jeg er ikke så fornøyd med isa-dora sminken. Liker ikke øyeskyggene i det hele tatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. juni 2002 #3 Del Skrevet 16. juni 2002 Foundation- stick fra IsaDora synes jeg er bra, holdbar og rimelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #4 Del Skrevet 16. juni 2002 Men hva med lipglossen til isa dora, hvordan er den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 har brukt både lipgloss og pudder fra isadora, helt ok kvalitet. øyenskyggene drysser og er kjipe. den hvite negleblyanten er det eneste fra dette merket jeg bruker i dag. kom på en ting til, min idiotsikre kremøyeskygge, men den var selvfølgelig limited edition og var bare å få tak i noen få uker for tre år siden. superdrøy, heldigvis, så den varer sikkert tre år til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 21. juni 2002 #6 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har bare prøvd øyenskyggene....de som er matte sitter flott ....de andre øyenskyggene var heller ikke jeg fornøyd med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 24. juni 2002 #7 Del Skrevet 24. juni 2002 Isadora er et merke jeg bruker mye. Leppestiftene og øyeskyggene er fine!! Problemet er at de bare varer noen timer før øyeskyggene er matte og lebestiften vekke. Så du må påføre ofte... Ellers er det bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 25. juni 2002 #8 Del Skrevet 25. juni 2002 Er veldig fornøyd med neglelakkene deres¨ 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 25. juni 2002 #9 Del Skrevet 25. juni 2002 Isa Dora sminken er helt grei den Men er enig med de fleste andre her, øyenskyggene er ike så veldig bra. Men mascaraene synes jeg personlig er veldig gode. Bruker dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 28. juni 2002 #10 Del Skrevet 28. juni 2002 Syntes øyenskyggen har fungert bra jeg. Men nå har jeg ikke prøvd de dyreste øyenskyggene heller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Ironic~Tiger~ Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 28. juni 2002 Kjøpte matt øyenskygge, jeg. De var grei nok de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå