Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne testen? Jeg tok en test på søndag på dag 30 i syklusen min. Normal syklus for meg før en SA i september lå på mellom 30-32 dager. Tok test på morgenurin som viste negativ. Jeg leste bak på pakken før jeg tok testen og der sto det at man skulle holde testen i urinstrålen i 5 sek, jeg holdt den i uringlass i fem sek. Mens jeg ventet på resultatet leste jeg ordentlig på bruksanvisningen og der sto det 5 sek i urinstrålen og 20 sek i uringlass. Noen som vet om det kan ha hatt noe å si for resultatet at jeg ikke holdt pinnen i urinen så lenge som det sto?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom man ikke urineksponerer pinne lenge nok kan det gi falske negativer :) prøv igjen! :)

Anonymous poster hash: 924f3...fd0
Skrevet

Den skal dyppes 20 sekunder i uringlass, hvis ikke får den ikke samlet opp nok urin til å avgi riktig resultater :)

Skrevet

Takk for svar:-) Tror jeg venter til helgen med å teste så jeg slipper å sløse bort enda en test, orker heller ikke skuffelsen..

• Liker 1
Skrevet

Kjente jeg ble litt letta med de svarene der:-)

• Liker 1
Skrevet

Du skal holde den i 20 sekunder i uringlasset, så 5 sekunder ble nok litt for lite. Test en gang til du :-)

Skrevet

Men ikke dypp den for lenge, da blir den ødelagt! Sure penger :P

Anonymous poster hash: 3856c...bb5

Skrevet

Jeg gjorde som deg noen dager før IKM og etter langt om lenge lyste gravid mot meg. Lykke til!

Gjest MammatilTiana
Skrevet

Kjente jeg ble nervøs for de svarene du fikk..
Men krysser fingrene for deg! Har du tatt andre tester og fått positiv, eller er dette første testen du tar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...