AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei.. Har en dominerende svigermor. Hun tror veldig bra om seg selv, virker det som. Samboeren og meg hadde krangel en helg når vi hadde 4 venner på besøk i anledning med alkohol. Han ble litt for full fordi han fikk i seg sprit og tåler det så absolutt ikke. Han er fullt klar over det og vi var enig om at verken han eller meg skulle drikke sprit.. Poenget er at det ble en heftig krangel fordi han overdragelse på noe jeg sa fordi han hadde fått i seg sprit (blir gal i hodet). Så det endte med at en kompis av meg måtte holde han fast og det var så vidt han klarte. Han fløy også på meg osv.. Hadde selvfølgelig gått i fra han om han var sånn til vanlig, men vet at han kun er sånn med sprit i blodet.. Så vi måtte i alle fall tilkalle politiet for han tok også bilen å begynte å kjøre.. Vi ringer ikke politet for ingenting og vi følte sett var vår eneste sjanse for vi hadde prøvd å roe han ned i et par timer.. Politiet kom, mora ble varslet av broren hans som vi ringte. For å gjøre en historie kort så måtte samboer og meg til hun for å snakke om denne hendelsen. Jeg gruet meg veldig fordi jeg vet litt hvordan hun er og hun hadde også sendt meld til han tidligere slik "tenker så mye på deg, syns så synd på deg". Vi kom dit og det første hun begynte med var kjeft. Ikke særlig pedagogisk heller... Jeg fikk helt sjokk fordi hun la bokstavelig talt skylden på meg selv om samboer sa til henne at det var han som hadde vært en idiot og at ikke jeg skulle få skylda. Hun gidde seg ikke og uansett hva jeg da så ble jeg enten avbrutt eller ikke hørt. Jeg ble helt stum. Klarte ikke få ut noe til slutt.. Vi skal egentlig på middag dit i morgen, men jeg vil ikke. Føler at jeg har blitt tråkka på og at hu tror hu fortjener 140% respekt tilbake.. Samboer er heldigvis 100% klar over at hun er sånn... Men hvordan komme ut av en sånn knipe? Har forkortet historien, da spm. Her er svigermoren Anonymous poster hash: d6489...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2014 #2 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor satte du ikke henne bare på plass? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Del Skrevet 29. januar 2014 Spør meg selv det samme! Angrer skikkelig... Men der og da ble jeg skikkelig sjokkert.. Tenker selvfølgelig ETTER "hvorfor sa jeg ikke det og det".. Er veldig beskjeden og ikke den som roper høyest.. Men angrer så veldig på at jeg ikke sa merAnonymous poster hash: d6489...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Del Skrevet 29. januar 2014 Spør meg selv det samme! Angrer skikkelig... Men der og da ble jeg skikkelig sjokkert.. Tenker selvfølgelig ETTER "hvorfor sa jeg ikke det og det".. Er veldig beskjeden og ikke den som roper høyest.. Men angrer så veldig på at jeg ikke sa merAnonymous poster hash: d6489...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor satte du ikke henne bare på plass? Spør meg selv det samme! Angrer skikkelig... Men der og da ble jeg skikkelig sjokkert.. Tenker selvfølgelig ETTER "hvorfor sa jeg ikke det og det".. Er veldig beskjeden og ikke den som roper høyest.. Men angrer så veldig på at jeg ikke sa mer Anonymous poster hash: d6489...9e9Anonymous poster hash: d6489...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Del Skrevet 29. januar 2014 Du burde egentlig bare ignorere henne til hun ber om unnskyldning, det der er ett gedigent overtramp. Så lenge han er en voksen mann så er det mannens ansvar å ikke gjøre slike ting i fylla, ALLE vet det. Anonymous poster hash: dc689...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedgehog Skrevet 29. januar 2014 #7 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg ville ikke i min villeste fantasi bodd sammen med en som blir så aggressiv i fylla Men det er selvfølgelig lett å si, jeg kjenner ham jo ikke. Svigermor hadde jeg ikke orket å brukt krefter på, ikke møt opp på middag. Spør hun om hvorfor du uteblir så kan du jo bare si at du er uinteressert i kjeftingen hennes Ballen ligger liksom hos henne, du skal ikke lappe sammen noe her uten at hun viser litt anger for å si det pent 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinevimsa Skrevet 29. januar 2014 #8 Del Skrevet 29. januar 2014 Forsøkte å fly på deg? Sannsynligvis er det bare et spørsmål om tid før han gjør det. Og hvis han vet at han ikke tåler sprit, så sørger han for å ikke få det i seg. Men nok om det Hun svigermor tror jeg bare du skal holde deg unna. Og kommer hun krypende, så vær høflig, men ikke slipp henne for innpå deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frill Skrevet 29. januar 2014 #9 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg føler med hva med å ta deg en prat med henne, bare dere to? (Ja, skummelt) spør henne hvorfor hun behandler deg sånn, har du gjort noe gale osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Del Skrevet 29. januar 2014 Forsøkte å fly på deg? Sannsynligvis er det bare et spørsmål om tid før han gjør det. Og hvis han vet at han ikke tåler sprit, så sørger han for å ikke få det i seg. Men nok om det Hun svigermor tror jeg bare du skal holde deg unna. Og kommer hun krypende, så vær høflig, men ikke slipp henne for innpå deg. Ja, han var dust og alt det.. Men han la seg flat dagen etter med en gang da han ringte og han har det enda. Ikke mer sprit på han nei ✌️ Jeg sa til samboer at jeg ikke kom til å bli med i morgen fordi jeg føler at jeg har blitt trampet på, blitt urettferdig behandlet osv.. For hun hadde bestemt på forhånd (virker dt som) at dette var min feil (selv med 4 vitner).. Men hun sier jo hele tiden at samboer er for snill og tar fort på seg skylden... Men hva med å dømme situasjonen ved å høre flere saker... Blir så provosert.. Min mor hadde ALDRI lagt skylden automatisk over på min samboer.. Anonymous poster hash: d6489...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg føler med hva med å ta deg en prat med henne, bare dere to? (Ja, skummelt) spør henne hvorfor hun behandler deg sånn, har du gjort noe gale osv. Har tenkt tanken jeg også.. Men samboer skal si til hun i morgen på middagen at hun må være mer ydmyk osv.. Er så glad han er på min side 👍Anonymous poster hash: d6489...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg ville ikke i min villeste fantasi bodd sammen med en som blir så aggressiv i fylla Men det er selvfølgelig lett å si, jeg kjenner ham jo ikke. Svigermor hadde jeg ikke orket å brukt krefter på, ikke møt opp på middag. Spør hun om hvorfor du uteblir så kan du jo bare si at du er uinteressert i kjeftingen hennes Ballen ligger liksom hos henne, du skal ikke lappe sammen noe her uten at hun viser litt anger for å si det pent Takker for alle råd, dette er mitt første innlegg her inne.. Ja, jeg skjønner godt at folk blir skeptiske når jeg forklarer situasjonen.. Men han er virkelig verdens beste mann.. Aldri møtt en person som jeg har så bra med og som jeg har så mye til felles med og han føler det samme.. Han blir stikk motsatt av sprit.. Det som holder meg igjen.. Hadde han brukt vold mot meg i edru hadde jeg aldri blitt her... Ja, men det blir så Kleint om broren og dama skal på middg en gang også, så er jeg aldri med :s? Men jeg har skikkelig klump i magen og vil ikke dra på middagen der i mårra... Jeg sitter igjen med skyldfølelse for det som skjedde i helga fordi mora fikk meg til å føle det sånn... Har også vært i et forhold tidligere hvor min daværende kjæreste brukte vold mot meg og jeg blir fort redd når en mann blir sint.. Det vet ikke svigermor.. Men uansett så var det jo vitner der som har sagt at samboer bør være evig takknemlig for at jeg i det hele tatt gadd å snakke med han igjen... Svigermødre altså......... Jeg liker dem ikke...... Anonymous poster hash: d6489...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 29. januar 2014 #13 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor drikker han sprit hvis han blir gal og aggressiv av det? - det tror jeg hadde bekymret meg mer enn en kjeftende svigermor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #14 Del Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor drikker han sprit hvis han blir gal og aggressiv av det? - det tror jeg hadde bekymret meg mer enn en kjeftende svigermor. Ja, skjønner du lurer.. Jeg vet ikke hvorfor han drakk sprit og han vet det ikke selv.. Men vi har bestemt oss for å legge alkoholen på hylla for en stund da vi ellers har det så bra sammen.. Så får vi heller "feste" hver for oss.. Vi er jo heller ikke så glad i å feste lenger, liker bedre å ta et par øl til maten liksom... Anonymous poster hash: d6489...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 29. januar 2014 #15 Del Skrevet 29. januar 2014 Samboer og jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #16 Del Skrevet 30. januar 2014 Samboer og jeg. ViktigAnonymous poster hash: d6489...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 31. januar 2014 #17 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Herlighet, hun har da ikke noe med denne hendelsen å gjøre. Hvis noen hadde gitt meg skylden for noe min samboer hadde gjort, så hadde jeg bedt dem å dra til helvete, rett og slett. Du skulle nektet å være med og du skulle også gjort det klinkende klart for samboeren din at dette er noe som er kun mellom dere og dermed ikke noe som skal snakkes om med resten av familien. Og han burde også ha sagt noe til henne. Jeg skjønner ikke at dere dro til moren hans engang jeg.... Endret 31. januar 2014 av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå