AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Er det noen av dere som har vært på en nudiststrand eller som leker med tanken om å gjøre det til sommeren? Anonymous poster hash: 647f3...a4d
Fuckman1983 Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Har vært noen ganger på den på Svartskog for noen år siden, da var det ble arrangert gangbangs der. Men etter mye klager fra naboene tror jeg ikke det skjer så mye der lenger.
Druid Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 (endret) Er det noen av dere som har vært på en nudiststrand eller som leker med tanken om å gjøre det til sommeren? Anonymous poster hash: 647f3...a4d Prioriterer nudiststrender på ferie, har aldri skjønt poenget med å kle på seg når man skal sole seg og bade. Endret 29. januar 2014 av Druid 1
Mannen31 Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 er ofte på huk, og fortsetter nok til sommeren
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Prioriterer nudiststrender på ferie, har aldri skjønt poenget med å kle på seg når man skal sole seg og bade. Ditto. Men ser ikke helt hva denne tråden har på seksualitet å gjøre. Anonymous poster hash: 223d8...13e 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #6 Skrevet 2. februar 2014 Til sommeren blir det ferie til Hellas tenker jeg. Ett sted med litt øde strender hvor man kan kle av seg (og gjerne kose litt).Har hørt at Naxos er bra. Her hjemme blir det mest nakenliv på terrassen hjemme og på fjellet. Anonymous poster hash: 3ab03...664
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #7 Skrevet 2. februar 2014 Har alltid hatt veldig lyst, men det har aldri blitt noe av. Har ikke bil og det er for langt unna. Men det er ikke seksuelt motivert, det handler mest om å føle seg fri. Anonymous poster hash: 8c453...ecc
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #8 Skrevet 2. februar 2014 Nudiststrender har like mye med seksualitet å gjøre som sjakk og turorientering. Nakenheten på en nudiststrand handler veldig lite om seksualitet. Det handler om frihet og velvære. Hvis du går på stranden for å se og bli sett, vil du ha vesentlig større utbytte på en tekstilstrand. Nesten-nakenheten på tekstilstranden sender vesentlig sterkere seksuelle signaler enn nudiststrandens fullstendige avkleddhet. Anonymous poster hash: 30726...420 2
Gjest Coolaid Skrevet 2. februar 2014 #9 Skrevet 2. februar 2014 Det er like greit å se og bli sett på nudiststrand som en annen strand, eller andre steder hvor det ferdes folk. Vi er seksuelle vesener hele tiden, vi slutter ikke med det når vi går på nudiststrand.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #10 Skrevet 2. februar 2014 Ikke farlig i det hele. Bare ta Bygdøy-bussen. Gå til høyre ved kiosken. Etter 100 meter har du flott plen. Finn en plass, og bare trekk av alle klærne. Ingen bryr seg. Du blir brun uten striper. Kjenner sval vind overalt. Få sidemannen- /dama til å passe på tingene dine. Gå ut i vannet uten en tråd. Kan ikke beskrives. Når du kommer opp, har du ingen våte klær på deg. Litt spess å gå kliss naken 50-100 meter gjennom så mange mennesker. Men de er nakne også. Flest menn der. Mange "voksne" par. Ingen tenåringer. Men flere og flere jenter på 25-40. Pussig nok oftest alene. Ikke noe man snakker om med slekta, men de du får med blir hekta. Topp og genser kan godt være liggeunderlag, så du an reiser rett fra jobb. Når jeg reiser til syden om vinteren, er kun steder aktuelle med nakenstrand. Anonymous poster hash: 7df4f...215 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er helt åpen med at jeg er naturist og har alldri hatt noe problem med det. Hverken familie, venner eller kolleager har reagert. Har også sittet i ledelsen av foreninger, FAU og menighetsråd. Noen stiller noen spørsmål og det virker som om de syes det er greit når de får svar. Jeg har alldri opplevd noe ubehag hverken med å være naturist eller å fortelle det til andre. Hvis du er kvinne så ville jeg ventet til det er litt flere folk på stranda. Kvinneandelen øker med hvor mange som er på stranda. Er det mange så kommer den opp mot 40%. Og så bør mann ikke være sjenert og legge seg i utkanten. Gærninger finns selv om de er få og hvis du har lagt det et stykke fra de andre kan du være sikker på at det er avvikeren som flytter seg tett inntil deg. Ellers så er det tryggere på naturisstrender enn på de fleste andre strender. Folk er redd for strendenes rykte og er mye kjappe til å gripe inn enn på andre strender. Hvis du er dame og blir plaget så må du bare protestere høyt nok til at andre hører og forstår så er folk kjappe med å fjerne plageånden. På Huk er det flest damer rett frem og mot høyre. Området på plattået mot venstre (som også er synlig fra tekstilstranda) er dominert av menn (gjerne homofile). Enig i at det er få unge men helt fraværende er de ikke. Men på naturistcampingene er andel barn og unge mye høyere. Anonymous poster hash: 24990...be9
Gjest lillelarve Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Ehm, ja... Det har jeg vært. Uten å vite det. Jeg og brødrene mine var på stranda (i Sverige) en tur, vi bada der i flere timer. Deretter dro vi inn i et lite hus ved stranda, med bad og dusj. Der dusja vi av oss sanda, osv. Da vi kom ut der i fra, gikk det folk forbi og så litt rart på oss. Vi var jo bare barn. Vi visste ikke at vi hadde vært på nudist-sida av stranda og bada, og heller visste vi ikke at vi hadde vært i nudist-dusjen heller, før etterpå. Men hallo, vi lever bare en gang. (Jeg har også gått på do og dusjet på herretoalett på campingplass i en uke, uten å vite at det var et herretoalett). Der har dere meg!! ...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Skrevet 12. juni 2015 Skal til Oslo i helga. Blir det 23 grader slik at man kan ta Huk-bussen ut til naken-Huk tro? Nesten et år siden nå. Skal bli deilig å kaste seg ut i vennet uten en tråd. Anonymous poster hash: 7df4f...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå