AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 ...kan dere ha problemer med det selv om dere vil bli bedre kjent med jenta? At dere bare svarer på det hun spør om, men kommer ikke på noe å spørre om selv?(Tenker da ikke på spørsmål som: "og du da?" etter at en av partene har stilt et spørsmål)Anonymous poster hash: b4277...347
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Er jeg oppriktig interessert i damen så spør jeg om ting av meg selv. Er det stille så er han vel ikke interessert nok. Anonymous poster hash: cb7f6...7fc
Måndagsbarn Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Normaldvask kvinnekropp som rapporterer inn her! Jeg synes det er flott at du har selvtillit og tydeligvis selvinnsikt nok til å si at du er kjekk, veltrent og attraktiv nok til å få deg fine kvinner. Selv om holdningene dine til mitt kjønn er noe skjeve sånn rent samfunnsmessig, så er det helt innafor å mene at vi er litt prinsessesyke og krevende. Nå er jo norske kvinner generelt flinke til å trene og ta godt vare på seg selv, selv jeg som er normaldvask og irriterende selvsentrert og som krever massemasse oppmerksomhet for den tidvis kjipe personligheten min, føler et visst press og behov for å ty til slikt, så den må du litt lenger inn i jungelen med. At kvinnekroppen har ett eneste fasitsvar på hvordan den "burde" se ut er vel i beste fall søkt. Ulike kvinner av ulik rase og etnisitet vil ha forskjellige kroppsform, høyde og bredde. Kanskje du bare foretrekker kvinner som er bygd annerledes enn norske kvinner? Selv har jeg nederlandsk kjæreste og foretrekker høye, ganske smalt bygde menn. Det betyr ikke at norske menn er feite og korte. Uansett. Jeg har venner (og venninner) som bruker tinder, men ingen av de har fortalt meg at det er en sex-app. Jeg tror du forveksler med grindr, en sex-app for homofile og bifile menn Å bruke en app er vel bare en forkortet versjon av for eksempel sukker.no og andre matchingsider der man bare bruker kortere tid på å finne noen å prate med, leke med, treffe og date- det er da en hel drøss med bruksområder, er det ikke litt snevert å si at man kan kun bruke disse til -sex-? Jeg opplever stadig at menn, både venner og kollegaer, slår av en prat med meg uten at vi må hverken tvinge gjennom samtalen eller de forventer sex- og mine nære mannlige venner gir ofte uttrykk for at de ønsker seg kvinner i livet sitt på et dypere plan enn som barbara-dukke, og at de setter pris på kvinner som venner, kjærester og samtalepartnere. Det er lett å snakke på vegne av andre, men at de er enige, må du nok se bort ifra. Ordet individ sikter til at du alene må stå for dine meninger, de er nemlig som små og store rumpehull, alle har en Kvinner er like forskjellige også, så du finner nok både tøser, lekre fitnessbabes, normaldvaske utysker og snurpete jomfrujenter på tinder, som ellers i samfunnet. Ønsker deg ellers alt godt, sender deg ei snerten snelle på din vei; 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Så rart. Kvinner på Tinder som er ute etter sex er billige og tøser i følge han over her, samtidig skal alle kvinner som er interessert i mer holde seg for pokker vekk fra Tinder... Så det du sier er at du kun vil ha mannfolk der? Det er det mest motsigende jeg har lest på en stund. Hold deg unna da vettu om det er så fælt :flire: Menn burde hvertfall ha baller nok til å si hva de er ute etter fremfor å gå rundt grøten. Anonymous poster hash: bfa38...f3e 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Så rart. Kvinner på Tinder som er ute etter sex er billige og tøser i følge han over her, samtidig skal alle kvinner som er interessert i mer holde seg for pokker vekk fra Tinder... Så det du sier er at du kun vil ha mannfolk der? Det er det mest motsigende jeg har lest på en stund. Hold deg unna da vettu om det er så fælt :flire: Menn burde hvertfall ha baller nok til å si hva de er ute etter fremfor å gå rundt grøten. Anonymous poster hash: bfa38...f3e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Jeg hadde dette problemet med dere jenter...... eller noen av dere, og dette var på sukker. Anonymous poster hash: 6ba3d...633
Gjest Daenerys Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker samt svar. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå