Sunshine Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Noen som vil tipse meg om en fin tapet til gutterommet? Gjerne en han kan ha noen år. Tanken er å ha en eller to vegger med tapet, og resten hvitt. Vi vurderer wallsticker på en vegg. Rommet er ikke veldig stort, muligens 2,5m x 3m, så tapeten bør ikke være for skrikete. Jeg liker ikke skarpe farger.
helenaa Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Jeg synes de har noen fine her: http://www.kidsparadise.no/index.php?cPath=81
Quiet Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Hva slags stil liker du? Ferm living synes jeg har noen fine, ellers så har photowall.no også noen flotte tapeter til barn og gutter (f.eks birdforest, countryside eller animal tree eller...). Vi valgte imidlertid selv en stor wallsticker på en slett vegg etter flere runder frem og tilbake, nettopp fordi de er lettere å fjerne etter som den lille vokser til.
Sunshine Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Stil... Tja. Vi har pip tapeten fra Eijffinger på jenterommet, men hva slags stil klarer jeg ikke helt å utdype. Edit: Jeg har tittet på de du foreslo på fotowall og de var fine! Skal titte mer der. Endret 30. januar 2014 av Sunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå