AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Vi er på utkikk etter en bilstol nr 2 til frøkna vår på 18 mnd, og klarer ikke bestemme meg for hvilken. Som stol nr 1 bruker vi BeSafe izi kid x3 med isofix, og er fornøyd med den. Men den er noe rett i ryggen i vår 08 Ford Mondeo. Bil nr 2 er mindre, og BeSafen gir dårlig benplass for den som sitter foran. Har sett på Cybex Sirona og Britax Max-Way, noen som har erfaring med disse? Vet at begge to har gjort det godt i tester, og at den ene er med og den andre uten isofix. Jeg ønsker å ha frøkna bakovervendt så lenge som mulig,kan disse to stolene fort bli for små? Regner med å kjøpe brukt. Anonymous poster hash: a4bdf...a58
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Vi har britax hiway 2 (eller heter den max way nå?). Den er PLUS-godkjent, og er et rent bakovervendt sete som kan brukes til 25 kg. Det tar ikke mye plass i bilen Gutten min sitter veldig godt i det Anonymous poster hash: 36433...141
Gjest Marmot Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Britax Max-Way er et veldig godt sete, og ett av de som er lengst i ryggen og dermed kan brukes lengst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå