Gå til innhold

Michael Kors vesker. Bare jeg som ikke liker de?

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

Er jeg alene om å synes at Michael Kors vesker er skikkelig Harry?

Du ser det jo på hver eneste fjortis og damer som har tatt seg råd til å kjøpe en "dyr" veske.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke sansen for de.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes noen modeller er veldig fine og klassiske eks. Hamilton og Jet Set Tote, mens de i stoff som har logoen som mønster er jeg ikke noe fan av. Har selv noen vesker fra Michael Kors og synes kvaliteten er helt super. De er like pene i dag som da de var nye :)

Men nå er det jo et kjent fenomen og akkurat slik luksusmarkeder fungerer at når noe blir allemannseie og fru Johansen borti gata skaffer seg veske av samme merke, så vil fashionistaer og luksusdyrene søke seg vekk fra merket. Merket er ikke lenger prestisje og blir derfor ansett som harry..

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Jeg synes noen modeller er veldig fine og klassiske eks. Hamilton og Jet Set Tote, mens de i stoff som har logoen som mønster er jeg ikke noe fan av. Har selv noen vesker fra Michael Kors og synes kvaliteten er helt super. De er like pene i dag som da de var nye :)

Men nå er det jo et kjent fenomen og akkurat slik luksusmarkeder fungerer at når noe blir allemannseie og fru Johansen borti gata skaffer seg veske av samme merke, så vil fashionistaer og luksusdyrene søke seg vekk fra merket. Merket er ikke lenger prestisje og blir derfor ansett som harry..

Men Michael kors er vel ikke noe luksusmerke?

Og Hamilton er jo absolutt ingen klassiker 😉

Endret av Magdalene
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker MK Selma men den er nok den eneste.

Skrevet

SÅ det er harry fordi mange har de? Hvis du er den første til å kjøpe en ny burberry veske og "alle" kjøper den etter deg blir den da automatisk harry? Slutter du bare å bruke en veske til mange tusen av den grunn?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har MK Jet Set med lomme til macen, og er veldig fornøyd. Den er enkel, svart og solid skinnveske med lomme til macen. Synes det er veldig greit at den holder formen og fargen så fint.

Eneste nedturen var at jeg var den eneste jeg visste om som hadde MK-veske, men etter 2 uker hadde 3 av damene på jobben kjøpt den samme.

Skrevet

Synes enkelte er harry, andre mindre pene, de resterende kjedelige.

Tror ikke jeg har sett en eneste jeg liker spesielt godt.

Skrevet

Jeg har en MK, men ikke sett en eneste person med samme enda, den er i svart skinn og ikke en av de "vanlige". Synes personlig mange av de er pene og av god kvalitet, derfor jeg kjøpte :)

Skrevet

Spiller da ingen rolle om det er en eller mange som har en veske.

Om JEG synes den er stygg eller fin avgjør om jeg kjøper/liker veska. Om andre liker veska: kjør på!

MK veskene er ikke min favoritt eller stil...

Skrevet

Når ble "liker ikke" det samme som harry?

Anonymous poster hash: aed97...1ba
  • Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Når ble "liker ikke" det samme som harry?

Anonymous poster hash: aed97...1ba

De har eg lurt litt på også. Og så lurer eg på kvifor ikkje Mulberrys Bayswater er blitt harry i så fall, den henger jo på alle. Fin veske, altså, men har vel ikkje blitt harry enda?

Skrevet

Tror du virkelig noen bryr seg hvorvidt du liker MK-vesker eller ikke?

Anonymous poster hash: b76d0...146
  • Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

SÅ det er harry fordi mange har de? Hvis du er den første til å kjøpe en ny burberry veske og "alle" kjøper den etter deg blir den da automatisk harry? Slutter du bare å bruke en veske til mange tusen av den grunn?

Nei, ikke bare fordi mange har den.

Men syns den er Harry fordi folk som har den tror det er en flott designveske, når det er en veske alle har råd til, og da klarer jeg ikke helt å se hva som er så spesielt med den.

Skrevet

Har Jet set travel tote selv, i grå. Utrolig fin veske med god kvalitet. Ja, litt kjipt at mange har vesken, men har ikke enda sett en eneste i samme farge som min :danse: . Tok av den lille mk-logoen som henger også, likte ikke den noe særlig.

Skrevet

37249183.jpg

Men ja, jeg er enig. Ville vel ikke kalt det "harry", da jeg synes det er andre ting som assosieres med det begrepet. Men jeg legger det i litt samme kategori som "Friis". Det er ikke et dyrere merke, men likevel koster det litt mer og er flashy.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes ikke så mye om de, spesielt etter at "alle" begynte å kjøpe de har jeg liksom sett meg mett på de. Muttern har praktisk talt gitt meg den hun har, men da foretrekker jeg absolutt min egen mulberry selv om den blir noe overbrukt.

Har en venninne som har 3 michael kors vesker, synes det er litt overkill.

Skrevet

Nei, ikke bare fordi mange har den.

Men syns den er Harry fordi folk som har den tror det er en flott designveske, når det er en veske alle har råd til, og da klarer jeg ikke helt å se hva som er så spesielt med den.

Jeg kan virkelig ikke se hva som er spesielt med helt enkle sorte skinnvesker som koster 10 000 heller. Dyre ting trenger ikke være unike. Det er langt fra alle som har råd til en MK, 2-3000 kroner er mye penger for mange. Jeg kommer aldri til å bruke så mye penger på en veske. Syns snobberi er harry, å bruke mange tusen på en veske er unødvendig og snobbete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...