Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om din kjæreste forteller om hennes fortid, og sier at hun hadde de ONSene hun hadde, fordi de maste på henne ?

Jeg har observert nok mannfolk på byen som er "klåfingret" og "innpåslitne", og "masete" - jeg skjønner virkelig ikke hvordan en person kan hoppe til sengs med slike mannfolk. Jeg synes de er patetiske.

Føler det er noe som skurrer (ikke bare på grunn av den uttalelsen), eller lar jenter seg rett og slett mase til sex? Gjør SMARTE jenter dette? Kan smarte jenter med lav selvtillit gjøre det? HVORFOR la seg bli mast til sex i det hele tatt?

Grunnen til at jeg reagerer på det, er at jeg ser på henne som litt "svak" når hun "tar til takke" med en innpåsliten mann.

... og jeg hadde ikke reagert i det hele tatt hadde det ikke vært for at hun sa "pga de maste sånn på meg"...

Er det jeg som er rar som reagerer på det utsagnet?

Anonymous poster hash: f74e0...770
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle folk har en fortid. Det er derfor noen mennesker har vanskeligheter å si nei. Seksuelle overgrep, mobbing, incest, lav selvtilitt, daddy issues, trang til å bli elsket, angst mot at noen ikke liker dem o.s.v kan være medvirkende faktorer. Verden er ikke svart-hvit og det er ikke din plass å dømme rett og slett fordi du ikke kan bruke deg selv som mal for alle mennesker.

Anonymous poster hash: d95c5...73e
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke nødvendigvis de ekle klåfingra mennene som har mast på henne. Mange menn som oppfører seg normalt og det er lett å bli lurt på D.eks nach.

Anonymous poster hash: 14448...1a1

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om din kjæreste forteller om hennes fortid, og sier at hun hadde de ONSene hun hadde, fordi de maste på henne ?

Jeg har observert nok mannfolk på byen som er "klåfingret" og "innpåslitne", og "masete" - jeg skjønner virkelig ikke hvordan en person kan hoppe til sengs med slike mannfolk. Jeg synes de er patetiske.

Føler det er noe som skurrer (ikke bare på grunn av den uttalelsen), eller lar jenter seg rett og slett mase til sex? Gjør SMARTE jenter dette? Kan smarte jenter med lav selvtillit gjøre det? HVORFOR la seg bli mast til sex i det hele tatt?

Grunnen til at jeg reagerer på det, er at jeg ser på henne som litt "svak" når hun "tar til takke" med en innpåsliten mann.

... og jeg hadde ikke reagert i det hele tatt hadde det ikke vært for at hun sa "pga de maste sånn på meg"...

Er det jeg som er rar som reagerer på det utsagnet?

Anonymous poster hash: f74e0...770

Dette er sikkert altfor vanlig, men det er uansett en klar feil i personligheten som gjør det høy-risiko å leve sammen med i et parforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...