AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Litt usikker på hvor jeg skal legge denne... Og beklager for evt. dumt spørsmål, men jeg er helt grønn. Jeg har kommunal bolig, og har hatt det i et år. Denne leiligheten har aldri vært av beste stand. De problemene jeg har per nå og som jeg stort sett har hatt hele leieperioden, er: Både bad- og kjøkkenvasken lekker masse. Det lekker i kjøkkenvasken når dem som bor overfor meg bruker vann. Det lekker også masse fra dusjen, typ hele badgulvet er fullt med vann hver gang jeg dusjer. Jeg har en kronisk sykdom der jeg får vondt i musklene når det er kaldt. Det er en utrolig kald leilighet, og ingen av varmovnene i stua virker. Min egen ble nettopp ødelagt. Det er også en termostat i stua som aldri har virket, har prøvd å søke opp på nettet ang. den men ingenting virker. Sikringer går uansett hvor mye strøm jeg bruker. Det jeg lurer på, er det jeg eller kommunen som har ansvar for å få dette fikset? Er det jeg eller kommunen som må betale for disse reperasjonene? Anonymous poster hash: ed800...39c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Hvis du "eier" en kommunal bolig må du betale selv. Hvis du bare leier er jeg litt mer usikker Anonymous poster hash: c8c14...b8d
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Ja, jeg leier. TS Anonymous poster hash: ed800...39c
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Hva står det i leiekontrakten din, TS? Vedr. hva som er utleier (kommunens) ansvar og hva som er ditt ansvar. Er boligen veldig gammel? Anonymous poster hash: 4a8fe...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå