heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hei! Er det flere som er oppe - og trenger noe å gjøre / noen å snakke med? Skriv gjerne her , del morsomme historier, vitser, etc. FYR LØS :-D
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Var det å komme på noe som helst interessant da..
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2014 Var det å komme på noe som helst interessant da.. Hah, ja det kan du godt si ! Måtte tenke langt og lenge når jeg skrev innlegget også. Men jeg fikk nå respons da ! Hvordan har du det i natten?
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Hah, ja det kan du godt si ! Måtte tenke langt og lenge når jeg skrev innlegget også. Men jeg fikk nå respons da ! Hvordan har du det i natten? Joooo… Litt stille nå. Venter på at gymmet skal åpne så jeg kan stikke og trene. Skulle egentlig sovet, men det var ikke hverken kropp eller hjerne interessert i så da ble det å stirre inn i skjermen og se om der fantes tegn til intelligent liv.. Enn der?
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2014 Joooo… Litt stille nå. Venter på at gymmet skal åpne så jeg kan stikke og trene. Skulle egentlig sovet, men det var ikke hverken kropp eller hjerne interessert i så da ble det å stirre inn i skjermen og se om der fantes tegn til intelligent liv.. Enn der? Såpass? Ikke verst ! Beundrer virkelig dem som finner på slike stunt midt på natten. Den største anstrengelsen her i huset på denne tiden er å komme seg til kjøleskapet for å fylle på med pepsi max i glasset.. Hadde nok vært bedre med en tur på gymmet - men denne skrotten har ikke motivasjon. Jeg har klart å slutte å røyke da , så jeg er på vei... ;-) Jakten på det intelligente liv pågår her også. Prøvde meg en tur innpå chat.no - meeeen...Jeg er ikke så keen på menn i 50 åra som spør : "leken?" :-)
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Såpass? Ikke verst ! Beundrer virkelig dem som finner på slike stunt midt på natten. Den største anstrengelsen her i huset på denne tiden er å komme seg til kjøleskapet for å fylle på med pepsi max i glasset.. Hadde nok vært bedre med en tur på gymmet - men denne skrotten har ikke motivasjon. Jeg har klart å slutte å røyke da , så jeg er på vei... ;-) Jakten på det intelligente liv pågår her også. Prøvde meg en tur innpå chat.no - meeeen...Jeg er ikke så keen på menn i 50 åra som spør : "leken?" :-) Er vel ikke av de verste sprellene jeg har kommet med opp igjennom årene. Pepsi max a gett.. Jeg er så sær at jeg ikke drikker brus jeg da. Synes ikke det er noe å trakte etter.. Motivasjon finnes, men det handler om å aktivere den også. en må ha et mål, en misjon.. Noe i den duren. Jeg har bestemt meg for at jeg skal trene hver eneste dag så sant jeg klarer å få kroppen min fra a-b. Har droppet 7 dager så langt i år så er vel ganske greit i rute. Startet opp den 5 og hadde en pause på 3 dager fordi nervene sa takk for seg og det var bare å glemme å få kroppen til å lystre. Nå har jeg litt mer "skyv" bak meg iogmed at jeg har laget en avtale på å bruke gymmet som trening på flere områder enn kun å piske muskler. Slutte å røyke ja.. Det har jeg gjort to ganger faktisk. Er ikke så vanskelig egentlig, men en må liksom ville det. Vil man ikke så kan en bare glemme det. "Leken?" Heh.. Kan nok tenke meg at det er en del der ute som er noget uskarpe i kantene ja.. Godt man slipper unna det meste der. Var et eller annet kvinnemenneske på tinder som tok helt av e beite her da. Skjønner vel ikke helt at man kan herje så mye når det kan være hva som helst i andre enden. Jeg er vel litt mer skeptisk og forsiktig enn snittet forsåvidt. Det vil jo helst gå bra forsåvidt, men det er den ene gangen da. Har jo fått bekjentskaper med en del som har opplevd ganske alvorlige ting så vet jo at det forekommer i langt større grad enn man kanskje liker å tenke på. Menneh.. Nå ble det vel litt mørkt og dystert her.. Tenkte jeg skulle steke meg et par isbiter etterpå da. Fort gjort å svi dem, men håper det går greit denne gangen. :D
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2014 Er vel ikke av de verste sprellene jeg har kommet med opp igjennom årene. Pepsi max a gett.. Jeg er så sær at jeg ikke drikker brus jeg da. Synes ikke det er noe å trakte etter.. Motivasjon finnes, men det handler om å aktivere den også. en må ha et mål, en misjon.. Noe i den duren. Jeg har bestemt meg for at jeg skal trene hver eneste dag så sant jeg klarer å få kroppen min fra a-b. Har droppet 7 dager så langt i år så er vel ganske greit i rute. Startet opp den 5 og hadde en pause på 3 dager fordi nervene sa takk for seg og det var bare å glemme å få kroppen til å lystre. Nå har jeg litt mer "skyv" bak meg iogmed at jeg har laget en avtale på å bruke gymmet som trening på flere områder enn kun å piske muskler. Slutte å røyke ja.. Det har jeg gjort to ganger faktisk. Er ikke så vanskelig egentlig, men en må liksom ville det. Vil man ikke så kan en bare glemme det. "Leken?" Heh.. Kan nok tenke meg at det er en del der ute som er noget uskarpe i kantene ja.. Godt man slipper unna det meste der. Var et eller annet kvinnemenneske på tinder som tok helt av e beite her da. Skjønner vel ikke helt at man kan herje så mye når det kan være hva som helst i andre enden. Jeg er vel litt mer skeptisk og forsiktig enn snittet forsåvidt. Det vil jo helst gå bra forsåvidt, men det er den ene gangen da. Har jo fått bekjentskaper med en del som har opplevd ganske alvorlige ting så vet jo at det forekommer i langt større grad enn man kanskje liker å tenke på. Menneh.. Nå ble det vel litt mørkt og dystert her.. Tenkte jeg skulle steke meg et par isbiter etterpå da. Fort gjort å svi dem, men håper det går greit denne gangen. :D Du er flink! Jeg er imponert. Ja, motivasjonen kan man hente frem.. Sannheten er vel egentlig at jeg har litt andre prioriteringer i livet akkurat nå. Jeg har også gitt litt opp dette med å gå ned i vekt. For 2 år siden veide jeg 62 kilo og var en sunn og normal jente. Så ble jeg syk, og måtte begynne på medisiner. 3 forskjellige faktisk, og alle har som bivirkning "vektøkning". Nå veier jeg 75 kilo - og føler meg rett å slett ELENDIG. Nå går jeg bare på èn medisin,og håper jeg snart kan slutte på den også.. Tipper jeg må få hodet litt på plass først. Så kan jeg ta vare på resten etterpå. Alt til sin tid, ikke sant? :-) Steike isbiter? Hahahha... Der fikk du et smil på min munn ihvertfall :-)
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Du er flink! Jeg er imponert. Ja, motivasjonen kan man hente frem.. Sannheten er vel egentlig at jeg har litt andre prioriteringer i livet akkurat nå. Jeg har også gitt litt opp dette med å gå ned i vekt. For 2 år siden veide jeg 62 kilo og var en sunn og normal jente. Så ble jeg syk, og måtte begynne på medisiner. 3 forskjellige faktisk, og alle har som bivirkning "vektøkning". Nå veier jeg 75 kilo - og føler meg rett å slett ELENDIG. Nå går jeg bare på èn medisin,og håper jeg snart kan slutte på den også.. Tipper jeg må få hodet litt på plass først. Så kan jeg ta vare på resten etterpå. Alt til sin tid, ikke sant? :-) Steike isbiter? Hahahha... Der fikk du et smil på min munn ihvertfall :-) Man gjør så godt man kan da. Prioriteringer i livet ja.. Kunne fortalt om mye der gitt, men vil vel ikke utlevere meg selv i altfor stor grad. Mye går egentlig i å bedre funksjonsevne. Noe som er ganske omfattende fordi en er vel så og si ikke fungerende pr.dd. Menneh.. alt med seg.. Jeg føler vel ikke at jeg trenger å se så mørkt på det av den grunn. Prøvd meg på medisiner som drar på vektøkning. Etter en del års jobbing så hadde jeg kuttet veldig mange dårlige vaner og gikk ned ganske så mye. Ble litt banning når jeg fikk noe spetakkel som gjorde at jeg raste opp igjen alt sammen.. Kjempet som en helt mot det etter det. Er akkurat som om noe er ødelagt i kroppen i etterkant. (beste unnskyldningen ever!) Har jo kortsluttet det mentale så det skaper jo en del utfordringer forsåvidt. Det er litt deilig å være gæren, men det kunne jo godt vært justert ned en smule..
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2014 Man gjør så godt man kan da. Prioriteringer i livet ja.. Kunne fortalt om mye der gitt, men vil vel ikke utlevere meg selv i altfor stor grad. Mye går egentlig i å bedre funksjonsevne. Noe som er ganske omfattende fordi en er vel så og si ikke fungerende pr.dd. Menneh.. alt med seg.. Jeg føler vel ikke at jeg trenger å se så mørkt på det av den grunn. Prøvd meg på medisiner som drar på vektøkning. Etter en del års jobbing så hadde jeg kuttet veldig mange dårlige vaner og gikk ned ganske så mye. Ble litt banning når jeg fikk noe spetakkel som gjorde at jeg raste opp igjen alt sammen.. Kjempet som en helt mot det etter det. Er akkurat som om noe er ødelagt i kroppen i etterkant. (beste unnskyldningen ever!) Har jo kortsluttet det mentale så det skaper jo en del utfordringer forsåvidt. Det er litt deilig å være gæren, men det kunne jo godt vært justert ned en smule.. Arh, det er så kjipt.. Man MÅ gå på medisiner, også fører det med seg så mye tull. Vi kan vel være glad for at vi er friske sånn ellers. Jeg vil ikke utlevere meg så mye heller, men at jeg sliter med litt forskjellig ift meg selv - ja det gjør jeg. Det er ikke til å stikke under en stol. Jeg prøver så godt jeg kan,og sitter meg små mål. Som å begynne i jobb igjen! Jeg jobber nå 2 dager i uken, etter 2 år hjemme.. Veldig fornøyd med utviklingen :-) Hva gjør du på ellers?
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Arh, det er så kjipt.. Man MÅ gå på medisiner, også fører det med seg så mye tull. Vi kan vel være glad for at vi er friske sånn ellers. Jeg vil ikke utlevere meg så mye heller, men at jeg sliter med litt forskjellig ift meg selv - ja det gjør jeg. Det er ikke til å stikke under en stol. Jeg prøver så godt jeg kan,og sitter meg små mål. Som å begynne i jobb igjen! Jeg jobber nå 2 dager i uken, etter 2 år hjemme.. Veldig fornøyd med utviklingen :-) Hva gjør du på ellers? Frisk ja.. De fleste jeg møter mener vel at jeg er langt fra det iallefall. :D 2 år hjemme er jo e beite det forsåvidt. Har noen år heime selv. Når kroppen nekter så er det lite man kan gjøre med det. Frustrerende, men en får til det også forsåvidt. Har vært dem som kommer med litt frekke bemerkninger da, for en kan jo ikke SE noe.. Når man forklarer hvordan ting faktisk er så blir dem jo helt rare.. Ellers.. Hmm.. Jeg driver med research da. Roter rundt i den alternative verden og prøver å finne forklaringer på hvorfor alt er som det er. Så jeg studerer vel omtrent alt som finnes i større eller mindre grad. Holdt på med det i 5 år ca. Det er liksom lite spennende utenom den daglige driften og treningen. Det er ikke mest overskudd til mer for tiden.
Raven Emerald Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 (endret) *snoker* Er natteRaven i natt. For dem som liker elendig humor. =P Endret 29. januar 2014 av Raven Emerald 1
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2014 Frisk ja.. De fleste jeg møter mener vel at jeg er langt fra det iallefall. :D 2 år hjemme er jo e beite det forsåvidt. Har noen år heime selv. Når kroppen nekter så er det lite man kan gjøre med det. Frustrerende, men en får til det også forsåvidt. Har vært dem som kommer med litt frekke bemerkninger da, for en kan jo ikke SE noe.. Når man forklarer hvordan ting faktisk er så blir dem jo helt rare.. Ellers.. Hmm.. Jeg driver med research da. Roter rundt i den alternative verden og prøver å finne forklaringer på hvorfor alt er som det er. Så jeg studerer vel omtrent alt som finnes i større eller mindre grad. Holdt på med det i 5 år ca. Det er liksom lite spennende utenom den daglige driften og treningen. Det er ikke mest overskudd til mer for tiden. 2 år var VELDIG lenge for meg. Jeg holdt på å tørne, men jeg hadde ikke noe valg. Nå er kampen mot å komme seg tilbake i gang, og jeg er READY. Såpass? Jeg er så dårlig på alternative ting... Fortell litt da?
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 2 år var VELDIG lenge for meg. Jeg holdt på å tørne, men jeg hadde ikke noe valg. Nå er kampen mot å komme seg tilbake i gang, og jeg er READY. Såpass? Jeg er så dårlig på alternative ting... Fortell litt da? Vel.. Med tanke på at jeg ikke har fungert siden 08 så er vel ikke to år allverdens.. Jeg tror jeg har kjedet meg i noen få timer til sammen på all den tiden. Har altfor mye aktivitet i hodet til å kunne ha ro nok til det. Det alternative ja.. Hmm.. Jeg kunne fortalt veldig mye, men det blir jo vanskelig å velge ut noe som er hensiktsmessig å snakke om. Det viktigste jeg har fått med meg er vel en holdning til andre mennesker som gjør at jeg ser dem bedre. Tidligere lå det et filter der som ødela ganske mye. Enklere å forholde seg til hvem andre er nå.
Raven Emerald Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Når kan man gi opp håpet om at sovemedisinene skal funke..?
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 29. januar 2014 *snoker* Er natteRaven i natt. For dem som liker elendig humor. =P Når kan man gi opp håpet om at sovemedisinene skal funke..? Sånn 30 minutter etter man har tatt dem? Haha. Spørs helt hva du bruker.. Mine skal liksom ta 10 minutt, men kicket aldri inn i dag...
Raven Emerald Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Sånn 30 minutter etter man har tatt dem? Haha. Spørs helt hva du bruker.. Mine skal liksom ta 10 minutt, men kicket aldri inn i dag... Så det er for mye å håpe på at de vil kicke inn tre timer etter inntak..? Fillern. -.-
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 29. januar 2014 Vel.. Med tanke på at jeg ikke har fungert siden 08 så er vel ikke to år allverdens.. Jeg tror jeg har kjedet meg i noen få timer til sammen på all den tiden. Har altfor mye aktivitet i hodet til å kunne ha ro nok til det. Det alternative ja.. Hmm.. Jeg kunne fortalt veldig mye, men det blir jo vanskelig å velge ut noe som er hensiktsmessig å snakke om. Det viktigste jeg har fått med meg er vel en holdning til andre mennesker som gjør at jeg ser dem bedre. Tidligere lå det et filter der som ødela ganske mye. Enklere å forholde seg til hvem andre er nå. Neida, men for meg er 2 år mye :-) Vi er forskjellig vet du. Jeg kjeder meg veldig mye, for jeg har mye energi som ikke får utløp - og jeg kommer meg ikke ut på grunn av angst og andre teite ting. Igjen - så kommer det seg nå med jobb, og jeg føler at ting er på rett spor :-) Ja, men så lenge du trives med det og får noe ut av det så er det jo winwin. Jeg er ikke verdens beste menneske kjenner, men ser an mine folk for å si det slik. Er litt forsiktig.
JamesHardy Skrevet 29. januar 2014 #18 Skrevet 29. januar 2014 Har dere lyst til å høre verdens beste vits? Bring it!
Raven Emerald Skrevet 29. januar 2014 #19 Skrevet 29. januar 2014 Har dere lyst til å høre verdens beste vits? Får den meg til sove?
heleneharefrøk1 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 29. januar 2014 Har dere lyst til å høre verdens beste vits? JAAAAA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå