Gå til innhold

Skal jeg fortsette dette? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tinder-match svarer, men ikke noe mer enn det. Til nå har vinnere sagt heil, og jeg har kommentet noe vittig angående hans humoristiske bilde. Det ble godt tatt imot. Men han spør jo ikke meg om noe... Kan det være at han ikke vet hva han skal si? Skal jeg fortsette samtalen med ham - er det et godt tegn at han svarer?

Anonymous poster hash: 08eaa...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tinder-match svarer, men ikke noe mer enn det. Til nå har vinnere sagt heil, og jeg har kommentet noe vittig angående hans humoristiske bilde. Det ble godt tatt imot. Men han spør jo ikke meg om noe... Kan det være at han ikke vet hva han skal si? Skal jeg fortsette samtalen med ham - er det et godt tegn at han svarer?

Selv om man får match, betyr ikke det at man har interesse av å snakke osv.. hvis du tar kontakt og de svarer men ikke spør noe, synes jeg godt du kan stille ett nytt spørsmål og se om interessen er der. Får du ikke svar så vet du jo hva svaret er! :)

Skrevet

Jeg er skeptisk til folk som sier "heil", det gir visse assosiasjoner.

• Liker 1
Skrevet

Tinder er meg no overfladisk dritt :-)

Folk swiper til de blir blå i fjeset. Da jeg prøvde det opplevde jeg irriterende ofte at man kom i snakk, fant tonen litt, og HVER gang ble det bråstopp med kontakten etter kort tid, uten at det nødvendigvis behøvde å være noen grunn til det, men mest sannsynlig fordi man ble "utswipet" av noen med mer hell med profilbildet sitt.

Ville ikke lagt så mye i Tinder hvis jeg var deg. Du kan selvfølgelig ha flaks, men hold for din egen del forventningene nede :-)

Skrevet

haha... har de uniform og kort bart også? En liten hund som heter Adolf?

Anonymous poster hash: 3ec94...98d
Skrevet
Ville ikke lagt så mye i Tinder hvis jeg var deg. Du kan selvfølgelig ha flaks, men hold for din egen del forventningene nede :-)

Enig i dette.

Benytt deg for all del av muligheten til å prate hvis vedkommende virker interessant nok. Om han ikke er interessert i å svare så kommer han jo til å slutte etterhvert, så slik jeg ser det så er det ikke allverdens sjans å ta.

Det eneste jeg ville vært forsiktig med er å bruke tid og energi på å prøve å analysere folks motiver og ambisjoner på tinder. Folk er der av totalt forskjellige grunner og bruker det på forskjellig måte.

Skrevet

Det er to muligheter for å lykkes. Du er skikkelig pen og kan velge og vrake, eller du er mindre pen og finner deg en mindre pen gutt. Mest sannsynlig vil du ikke se to ganger på en mindre pen gutt, så......

du bør være pen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...