Gå til innhold

Er det best å date før klokken 21? Jeg mener at en date skal ikke bli for sent, ihvertfall ikke første date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Beste tiden på å date? Jeg jobber mye sent, og har ofte blitt invitert på dater etter jobbvaktene mine, men ... da blir det klokken 22.30... og jeg er ikke helt opplagt til førstedate da..Da blir en mer stresset på daten.. hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: 47654...9ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er helt greit å ta det på ettermiddagen. enig i at 22.30, rett etter jobb er for sent. da hadde jeg vært trøtt eller stressa eller uopplagt.

• Liker 3
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Og jeg som trodde alle dater etter 22.00 var booty calls... :klo:

• Liker 4
Skrevet

trådstarter: ja jeg føler at jeg blir for trøtt klokken 22.30 .... så jeg tror ikke jeg klarer å gå på date så sent. Det får bli dater på de få dagene jeg ikke jobber sent. Jobber som regel sent hele uken igjennom men har mer fri i helgene. Jeg er rett og slett ikke opplagt til dater etter disse vaktene! Vil ikke få sove når jeg kommer hjem heller da for da blir jeg veldig stresset... først senvakt, så date, og så hjem å sove langt utpå kvelden... Ser for meg at jeg vil bare tenke istedet for å sove... og da blir jeg helt uopplagt....og psykisk nedbrutt hvis ting går ille... Bedre å ta en date når jeg har roen :) Tror dere forstår den og. Og at det er naturlig følelse jeg har der :)

Skrevet

Merkelig. Har vært på date kl 2 på natten, jeg. Helt greit det, spesielt siden jeg bare er våken mellom 14:00 og 6:00.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Hadde en date som startet 15.00 på en søndag som endte midnatt.

Når det er sagt så har vi holdt sammen i 7 år. Så var verdt å miste litt søvn for :P

• Liker 1
Skrevet

trådstarter: jeg må være opplagt når jeg skal på date... så det blir feil sent på kveld, og rett fra jobb på kveld..... Da er jeg for trøtt! :)

Skrevet

Hadde en date som startet 15.00 på en søndag som endte midnatt.