Gå til innhold

Er det best å date før klokken 21? Jeg mener at en date skal ikke bli for sent, ihvertfall ikke første date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Beste tiden på å date? Jeg jobber mye sent, og har ofte blitt invitert på dater etter jobbvaktene mine, men ... da blir det klokken 22.30... og jeg er ikke helt opplagt til førstedate da..Da blir en mer stresset på daten.. hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: 47654...9ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er helt greit å ta det på ettermiddagen. enig i at 22.30, rett etter jobb er for sent. da hadde jeg vært trøtt eller stressa eller uopplagt.

• Liker 3
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Og jeg som trodde alle dater etter 22.00 var booty calls... :klo:

• Liker 4
Skrevet

trådstarter: ja jeg føler at jeg blir for trøtt klokken 22.30 .... så jeg tror ikke jeg klarer å gå på date så sent. Det får bli dater på de få dagene jeg ikke jobber sent. Jobber som regel sent hele uken igjennom men har mer fri i helgene. Jeg er rett og slett ikke opplagt til dater etter disse vaktene! Vil ikke få sove når jeg kommer hjem heller da for da blir jeg veldig stresset... først senvakt, så date, og så hjem å sove langt utpå kvelden... Ser for meg at jeg vil bare tenke istedet for å sove... og da blir jeg helt uopplagt....og psykisk nedbrutt hvis ting går ille... Bedre å ta en date når jeg har roen :) Tror dere forstår den og. Og at det er naturlig følelse jeg har der :)

Skrevet

Merkelig. Har vært på date kl 2 på natten, jeg. Helt greit det, spesielt siden jeg bare er våken mellom 14:00 og 6:00.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Hadde en date som startet 15.00 på en søndag som endte midnatt.

Når det er sagt så har vi holdt sammen i 7 år. Så var verdt å miste litt søvn for :P

• Liker 1
Skrevet

trådstarter: jeg må være opplagt når jeg skal på date... så det blir feil sent på kveld, og rett fra jobb på kveld..... Da er jeg for trøtt! :)

Skrevet

Hadde en date som startet 15.00 på en søndag som endte midnatt.

Når det er sagt så har vi holdt sammen i 7 år. Så var verdt å miste litt søvn for :P

trådstarter: ja litt anderledes når den starter klokken 15... og om den varer til langt utpå natten... Men værre hvis første daten starter langt utpå kvelden... En bør være opplagt på første date....

Gjest Runforit
Skrevet

trådstarter: ja litt anderledes når den starter klokken 15... og om den varer til langt utpå natten... Men værre hvis første daten starter langt utpå kvelden... En bør være opplagt på første date.... Anonymous poster hash: 47654...9ec

True :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns stevnemøter skal være på kvelden, mye mer romantisk og avslappende da. Jeg har vært på en del stevnemøter og alle datene har vært på kvelden, det har alltid vært seriøst og jeg er ikke typen som ligger med menn jeg nettopp har møtt\blitt kjent med, så booty-call var det ikke. På dagtid er jeg enten på jobb eller er på universitetet, samme med de fleste som jobber og går på skolen, men jeg skjønner veldig godt at du syns det er slitsom å dra på date rett etter å ha vært på jobb, det tror jeg ikke jeg hadde orket. Det er vel ikke slik at du jobber kveldsvakter hver dag, da?

Anonymous poster hash: ed8a4...3c9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns ikke nødvendigvis det er feil å treffes seint, f.eks ta en øl på en fredagskveld. Men å dra på date rett etter jobb ville jeg nok prøvd å unngå, uansett om jeg var ferdig kl.15 eller kl.22.30. Kan trenge å slappe av et par timer, og jeg vil jo ha tid til å ordne meg først.

Anonymous poster hash: e8901...c77
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes hver og en må date når de selv føler seg opplagt og på topp. Første date tar jeg aldri rett fra jobb, men kan godt gjøre det seinere når jeg vet jeg slapper av i vedkommendes selvskap.

Anonymous poster hash: e89f1...e00
Skrevet

Jeg syns stevnemøter skal være på kvelden, mye mer romantisk og avslappende da. Jeg har vært på en del stevnemøter og alle datene har vært på kvelden, det har alltid vært seriøst og jeg er ikke typen som ligger med menn jeg nettopp har møtt\blitt kjent med, så booty-call var det ikke. På dagtid er jeg enten på jobb eller er på universitetet, samme med de fleste som jobber og går på skolen, men jeg skjønner veldig godt at du syns det er slitsom å dra på date rett etter å ha vært på jobb, det tror jeg ikke jeg hadde orket. Det er vel ikke slik at du jobber kveldsvakter hver dag, da?

Anonymous poster hash: ed8a4...3c9

Trådstarter: ja jeg jobber kveldsvakter så og si hver dag... men har ikke kveldsvakter i helgene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...