AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Har tatt kontakt med en Tinder-match. Han svarer, men heller ikke noe mer enn det. Siste (andre!) melding var vittig i fra min side, i håp om at han skulle tine opp. Han ga meg forsåvidt positiv respons, "lo" og svarte på spørsmålet mitt, men igjen: ikke noe mer. Er det noe vits i fortsette noen samtale med ham? I såfall hva? Anonymous poster hash: f8661...3ab
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Hvis han ikke legger opp til videre samtale (f.eks. ved å stille spørsmål), ville jeg tatt hintet, beholdt æren, og ikke svart han mer:)Anonymous poster hash: beb05...52a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Han er ikke interessert. Anonymous poster hash: 354c4...09b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Har tatt kontakt med en Tinder-match. Han svarer, men heller ikke noe mer enn det. Siste (andre!) melding var vittig i fra min side, i håp om at han skulle tine opp. Han ga meg forsåvidt positiv respons, "lo" og svarte på spørsmålet mitt, men igjen: ikke noe mer. Er det noe vits i fortsette noen samtale med ham? I såfall hva? Anonymous poster hash: f8661...3ab Jeg synes du kan prøve litt til. Gutter er ofte litt treige, og tar ikke hintet. Du taper ingenting, sant? Anonymous poster hash: e9b9a...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå