Gå til innhold

lurer på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selvfølgelig kommet på en ting som jeg så gjerne har lyst til å gjøre før bryllupet, og som jeg slett ikke har tenkt på. Nå lurer jeg på om det er nok tid igjen ( klarer ikke vente til mandag når gullsmeden åpner :ler: )

Er det noen som aner hvor lang tid gullsmeden trenger for å pusse forlovelsringene (så de ser nye og fine ut), gravere bryllupsdato(forlovelsesdato står der) og evt. sette inn i sten i dameringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo enda litt tid så om du snakker med gullsmeden på mandag, og forklarer situasjonen så ordner det seg nok!!

Skrevet

Det tro jeg skulle gå finr. Skal dere bruke forlovelsesringene som gifteringer?

Skrevet

Vi bruker forlovelsesringene også som gifteringer. Vi giftet oss 6 mnd'r etter at han fridde, så vi kjøpte litt store f lotte ringer med en gang, med tanke på å brukede videre :)

Vi har gravert inn begge datoene. Når vi nå skal ha velsignelse så kommer vi til å levere de inn og pusse de, så de blir enda flottere på den , igjen store dagen :P

Tenkte ikke på at det går og sette på en stein... hmm... det må min kjære få vite :kul:

Skrevet

1 uke+ noen dager sa de på Thune i mars.

Beregn noen dager ekstra pga helligdager i mai. Lever inn fortest mulig, du.

Jeg skal hente mine på fredag, og da sa han at jeg måtte ringe og sjekke om de var kommet. Da BØR de være ferdige, sa jeg, du ser vel datoen inni?

M

Skrevet
Det tro jeg skulle gå finr. Skal dere bruke forlovelsesringene som gifteringer?

Ja, vi har enkle glatte gullringer, så vi har tenkt til det. Skal stå på døra hos gullsmeden mandag morgen jeg :ler: Håper det går bra! (uff, det dukker opp ting stadig vekk som jeg ikke har tenkt på, hodet mitt er i eksamensmodus :wink: )

Skrevet

Vi skal også bruke våre forlovelsesringer til gifteringer og jeg skal snart avgårde og levere dem inn til oppussing og gravering av ny dato.

Skrevet

Jippi! Det går bra! :sjarmor: Nå blir de pusset, gravert og så kommer det en diamant i min:-) Blir de like fine som nye når de pusser dem, foresten?

Skrevet

Ja de ser helt nye ut!

Så br at du rakk det og i tillegg får diamant!!!

Det har jeg også lyst på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...