Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #1 Del Skrevet 15. juni 2002 Kan noen anbefale meg en god mascara? har vært borti så mye tull nå, at jeg trenger en skikkelig god en :D en som får vippene til å bli litt tykkere gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 15. juni 2002 #2 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg er kjempefornøyd med Lancôme Amplicils. Den gjør vippene fyldigere og lengre - perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #3 Del Skrevet 15. juni 2002 ysl false lash effect er kjempebra!! Både forlenger og gjør vippene tykkere! Ellers har jeg god erfaring med Helena Rubenstein mascara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2002 #4 Del Skrevet 15. juni 2002 Kanebo °C, den er superduper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. juni 2002 #5 Del Skrevet 16. juni 2002 Uten tvil: Kanebo 38 C!! Med denne kan du sove, bade, gråte osv. uten å få panda ringer rundt øynene etterpå! Og det geniale er at du allikevel kan vaske den av med vann - bare det er 38C eller varmere! Vakre vipper får man selvsagt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 16. juni 2002 #6 Del Skrevet 16. juni 2002 Lancome og clarins har begge mascaraer som er helt fantastiske!! love, elle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. juni 2002 #7 Del Skrevet 16. juni 2002 Kanebo 38 C er helt nyyyydelig :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. juni 2002 #8 Del Skrevet 16. juni 2002 hiver meg på kanebo. brukt den i et par år nå, og det kan liksom ikke falle meg inn med en annen type etter å ha prøvd den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rampoline Skrevet 17. juni 2002 #9 Del Skrevet 17. juni 2002 Kanebo 38* er helt fantastisk! Har brukt den i 6 år, og er like fornøyd med den den dag i dag. MÅ prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 30. juni 2002 #10 Del Skrevet 30. juni 2002 Har et kjempebra tips, som attpåtil er superbillig! collection 2000 true curl mascara, fåes hos Kapp Ahl, 30 - 40 kroner. Kan ikke si at den krøller vippene nevneverdig, men den er utrolig bra! Sitter godt, klumper ikke, drysser ikke, holder hele natten og neste dag, varer i en evighet, kort sagt, perfekt! Til deg som rynker på nesen over billige merker: er selv litt "merkesnobb" når det gjelder sminke, og kjøpte denne en gang jeg var blakk men måtte ha ny mascara. Har forøvrig prøvd "alt" som er av mer eksklusive mascaraer, men ingen er i nærheten av denne! løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 1. juli 2002 #11 Del Skrevet 1. juli 2002 Støtter opp om Kanebo 38 grader! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 1. juli 2002 #12 Del Skrevet 1. juli 2002 Har både noen dyre og litt billigere tips til deg, jeg... KANEBO 30*C er utrolig bra, men ganske dyr! (165kr) Tidligere brukte jeg en mpte jeg var veldig fornøyd med, selv om det tar litt tid og er litt tungvindt. Tok først et lag med WonderCurl fra Maybelline, sp et lag med Illegal Lenghts fra Maybelline. Da ble vippene PERFEKTE! Men nå har jeg altså samme greia i ett, med Kanebo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå