Gå til innhold

Jeg er så skuffet over "venna" mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid som sytten åring. Alle var der for meg (Eller trodde jeg ihvertfall) og flere gamle venner tok kontakt igjen, men hva skjedde når barnet kom til verden? Jo, så og si null kontakt med alle. Snakker av og til med ei "venninne", ellers har jeg mistet alle. Føler meg veldig alene til tider.. Men til poenget: Hadde bursdag igår og INGEN av "venna" jeg en gang hadde sa gratulerer med dagen. Ber jeg om for mye? Er jeg skuffet for noe som ikke er noe å være skuffet for? ...

For dere som har venner synes det sikkert bare er koselig at noen gratulerer deg med dagen, men for meg betyr det MYE! Jeg føler meg så glemt :grine:

Anonymous poster hash: 47dff...e18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Utrolig trist å lese dette... Det er ofte slik med jenter i den alderen. Selv er jeg 20 år, og har ingen gode venner. Jeg har derimot en kjæreste som jeg har vært sammen med i 5 år. Uten han hadde jeg ikke hatt noen. kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har heller ingen som gratulerer meg med dagen eller andre ting. Det er tungt, men - men må bare finne en styrke. Du har ihvertfall din datter, og hun betyr mye mer enn noen dumme unge jenter :-)

Anonymous poster hash: 9b7cc...68f
Skrevet

Venner kommer og går. Den eneste du kan stole på at er der for deg er deg selv. Det er like greit å innse det først som sist.

Anonymous poster hash: d4aa0...924

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...