Gå til innhold

Nr. 2

Gjest Keljo

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nsmsmamsbb sasssaaakkaajjbb

Endret av Keljo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skåla d skyld dnsbdkakassbbs

Endret av Keljo
Skrevet (endret)

Bbs ellsss klsshh

Endret av Keljo
Skrevet

Vi skal også prøve på nr 2 i år. Utrolig spennendes! :biggrin:
Hadde trodd det skulle bli en evighet til vi skulle prøve på nr 2 da vil vil at det skal være ca 2/2.5 år mellom storebror og nr 2. Men wow, tiden går jo så utrolig fort når man har barn!! :bond:
Nå er jo lillerusken min 9 mnd snart!

Vi tenker å begynne prøvingen enten i sommer eller i vinter :)
Satser på vår eller høstbaby. Tok 3 pp sist vi ble gravide, lurer på hvordan det vil gå nestengang.

Når skal dere begynne å prøve på nr 2? (mulig det står en plass lenger oppe også?) :fnise:

Skrevet

Vi skal også prøve på nr 2 i år. Utrolig spennendes! :biggrin:

Hadde trodd det skulle bli en evighet til vi skulle prøve på nr 2 da vil vil at det skal være ca 2/2.5 år mellom storebror og nr 2. Men wow, tiden går jo så utrolig fort når man har barn!! :bond:

Nå er jo lillerusken min 9 mnd snart!

Vi tenker å begynne prøvingen enten i sommer eller i vinter :)

Satser på vår eller høstbaby. Tok 3 pp sist vi ble gravide, lurer på hvordan det vil gå nestengang.

Når skal dere begynne å prøve på nr 2? (mulig det står en plass lenger oppe også?) :fnise:

Så koselig at dere også skal prøve på nr.2! Her har vi bestemt oss for å bli ferdige med småbarnsperioden tidlig. Jeg fødte i november og vi skal begynne å prøve igjen nå i mai, vil at retten til barnehageplass skal klaffe denne gangen. Håper det klaffer for deg til våren! Jeg har alltid gledet meg til lysere tider, men nå er det ekstra gøy :)
Skrevet

Så koselig at dere også skal prøve på nr.2! Her har vi bestemt oss for å bli ferdige med småbarnsperioden tidlig. Jeg fødte i november og vi skal begynne å prøve igjen nå i mai, vil at retten til barnehageplass skal klaffe denne gangen. Håper det klaffer for deg til våren! Jeg har alltid gledet meg til lysere tider, men nå er det ekstra gøy :)

Jeg vil ha to tette og en atpåklatt tror jeg :fnise:

Fødte i slutten av mai her :) Tiden går jo helt vanvittig fort altså!

Jeg er nesten litt redd småbarnstiden vil gå altfor fort jeg, haha. Nyter det virkelig til det fulle :)

Eneste jeg gruer meg til er graviditeten, grøss.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil ha to tette og en atpåklatt tror jeg :fnise:

Fødte i slutten av mai her :) Tiden går jo helt vanvittig fort altså!

Jeg er nesten litt redd småbarnstiden vil gå altfor fort jeg, haha. Nyter det virkelig til det fulle :)

Eneste jeg gruer meg til er graviditeten, grøss.

Enig i det med graviditeten. Jeg var kvalm og kastet opp daglig nesten hele svangerskapet, frister ikke akkurat til gjentakelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...