Gå til innhold

Date med en "out-of-your-leage"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en du synes var out-of-your-leage spurte deg ut på date. Hadde du sagt ja da?

Sikkert et tåpelig spm men i mitt tilfelle så hadde jeg funnet på en tåpelig unnskyldning. Selv om jeg hadde likt å gått på date med h*n.

Anonymous poster hash: 52ef3...c74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sagt ja fordi jeg var nysgjerrig på hva han ville for noe.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde skjønt at han var "out of my league", så hadde takket ja om jeg hadde likt ham.

• Liker 1
Skrevet

Om en du synes var out-of-your-leage spurte deg ut på date. Hadde du sagt ja da?

Sikkert et tåpelig spm men i mitt tilfelle så hadde jeg funnet på en tåpelig unnskyldning. Selv om jeg hadde likt å gått på date med h*n.

Anonymous poster hash: 52ef3...c74

Selvfølgelig, en date er gøy. Du trenger ikke å være løs bare for å kose deg litt å bli bedre kjent!

Kan godt hende han ble skikkelig skuffa.

Anonymous poster hash: d6caf...9c9

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle du sagt nei?

Og hvorfor tror du at vedkommende ikke "er i din liga"? Du hadde blitt overrasket om du hadde visst hvor mange flotte parkombinasjoner det fins i verden. Ikke at jeg har sett alle, men har sett noen hvor jeg tenker at han/hun er en "bedre fangst" enn vedkommendes partner - sett gjennom samfunnets briller.

Anonymous poster hash: 4505c...354
  • Liker 3
Skrevet

Hvordan vurderer du om noen er for høyt oppe for deg?

Anonymous poster hash: 4e885...b8e
Skrevet (endret)

Hadde kanskje sagt ja, det kommer an på omstendighetene. Måten han tar kontakt på. Om han virker selvsikker og som om han spør ut damer hele tiden, så hadde jeg nok sagt nei.

Om han hadde vært utenfor min liga etter min vurderingsskala, så hadde jeg sagt ja. Kriterier som jeg tar mest hensyn til er å ha orden på livet sitt (god økonomi, ryddig leilighet, psykisk stabil, ingen rusproblematikk osv.), være snill og sympatisk, være flink til noe/brenne for noe og ha et normalt utseende. Jeg har ikke alt på stell (føler jeg), så jeg hadde nok vært redd for at han skulle løpe avgårde med en som var mer "ordentlig".

Endret av amonyn
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan vurderer du om noen er for høyt oppe for deg?

Anonymous poster hash: 4e885...b8e

Det har vel kanskje litt pga min lave eller mangel på selvtillit

Hvorfor skulle du sagt nei?

Og hvorfor tror du at vedkommende ikke "er i din liga"? Du hadde blitt overrasket om du hadde visst hvor mange flotte parkombinasjoner det fins i verden. Ikke at jeg har sett alle, men har sett noen hvor jeg tenker at han/hun er en "bedre fangst" enn vedkommendes partner - sett gjennom samfunnets briller.

Anonymous poster hash: 4505c...354

Takk, tenkte egentlig ikke på det ifra den siden.

Anonymous poster hash: af0b9...1f6

Skrevet

Tenker at jeg veier opp for hans utseende med å være mye smartere enn han, derfor er han ikke ute av min liga.

Anonymous poster hash: 31550...6e1
Skrevet

Tenker at jeg veier opp for hans utseende med å være mye smartere enn han, derfor er han ikke ute av min liga.

Og om han er begge deler?

Skrevet

Så føler han seg sikkert på bølgelengde med meg, og det vil veie opp for at jeg ikke er så symmetrisk som han.

Skrevet

Så han er smart, kjekk, kul, sosial og velkledd. Perfekt på alle måter. Hvorfor i helvette sier man ikke ja da?

Men til TS:

Er det en mann du kjenner litt fra før eller ba han deg ut litt "out of the blue"?

Skrevet

Så han er smart, kjekk, kul, sosial og velkledd. Perfekt på alle måter. Hvorfor i helvette sier man ikke ja da?

Fordi man ikke passer sammen?

Skrevet

Jeg hadde nok sagt ja, men likevel lurt på hva i alle dager han ville med meg :P

Men så er det jo oftest (eller alltid?) sånn at om man føler en person er "out of my league", ser ikke andre på det på samme måte. Snakket faktisk nettopp om dette med en venninne, og hun sa at hun tenkte dette om typen sin da de først begynte å date. For meg kom dette som et sjokk, da hun er minst like bra som han! Noe å tenke på... :)

Anonymous poster hash: 1ffce...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...