Gressenka Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Som mange andre rundt om i Norge så har jeg en mann som ikke er hjemme i ukedagene. Så da lurer jeg på hva fyller dere damer kvelden med etter at barnet(barna) er lagt?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har ikke barn, men jeg liker tiden alene når jeg kommer hjem fra jobb og kan se på hva jeg vil på tv å spise hva jeg vil til middag Samt at det er sunt å savne hverandre så jeg synes det er helt greit, stort sett ihvertfall:) Anonymous poster hash: b26b3...617
Gjest Magdalene Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Trener, leser, ordner morgendagens matpakker, ser på tv, har venninnebesøk, surfer på nettet, legger sammen tøy..
Novemberellie Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Ser på tv, filmer og dataen. Stortrives med å være gressenke!
Bellablue Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Ser tv, rydder, vasker, trener og surfer på nettet. Trives godt som gressenke jeg, men noen ganger er det ensomt.
Gressenka Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2014 Jeg syntes det ofte kan bli litt kjedelig, er grenser for hvor mye jeg gidder å rydde og styre. Jeg har lært meg å strikke, så jeg bruker å strikke på kveldene, men har ikke tålmodighet til å strikke noe stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå