Gå til innhold

Hva skal jeg skrive ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og date/venninne (på vei ut av "friendszona") har ikke sendt mer enn en sms til hverandre på 2 uker nå. Hva skal jeg skrive ? forslag ? Bare sånn at jeg har noe å skrive for å sjekke om vi får kontakt igjen, kanskje hun går og venter på en fin eller morsom/random sms fra meg. Tar imot alt.

Anonymous poster hash: a620e...2c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tips

Skrevet

"Hei"

"Hva skjer?"

...hva enn du ville ha skrevet til en venn du ikke har snakket med på en stund. Eller har dere kranglet?

Anonymous poster hash: 724be...e45
  • Liker 1
Skrevet

Hmm. Kan du ikke ringe og slå av en prat? Det hadde jeg foretrukket. Uavhengig om jeg var interessert eller ikke. Men det er meg. Jeg er litt gammeldags sånn.

• Liker 2
Skrevet

YO - babe!? hva skjer a?

løsst på kino kveld eller kaffe lætthe!?

Anonymous poster hash: 3ce59...8e9
Skrevet

YO - babe!? hva skjer a?

haha. joa

Skrevet

YO - babe!? hva skjer a?

Gjør det :) Piper inn på telefonen hennes noe hun akkurat har lest på KG, og så synes hun du er dødssjarmerende som skriver om henne her :rodmer:

Skrevet

Gjør det :) Piper inn på telefonen hennes noe hun akkurat har lest på KG, og så synes hun du er dødssjarmerende som skriver om henne her :rodmer:

omg, skulle tatt seg ut, men jeg kommer ikke til å skrive noe i nærheten av dette.

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke ringe da? :)

Skrevet

"Hei. Hvordan har du det?"

Det enkleste er ofte det beste. Hilsen reklamen jeg ikke husker hva reklamerer for.

Skrevet

Kan du ikke ringe da? :)

Vanskelig å vite hva jeg skal si og hva vi eventuelt skulle snakket om

Skrevet

Vanskelig å vite hva jeg skal si og hva vi eventuelt skulle snakket om

Hvis du syns at det er skremmende å ringe i fare for at det blir kleint osv, så ville jeg ha sendt en melding - som den jeg skrev over her.

Men hvis du ringer så er det jo bare for å slå av en prat. Hvis dere har bra pratekjemi fra før så burde det ikke være vanskelig å holde samtalen gående. Hold det isåfall lett ved å spørre henne hvordan hun har det, hva hun har gjort i det siste. Hvis samtalen går bra kan du jo si til henne at du vil finne på noe med henne snart.

Skrevet

"Hei, hvordan går det? :)"

Anonymous poster hash: 0ce63...c2c
Skrevet

omg, skulle tatt seg ut, men jeg kommer ikke til å skrive noe i nærheten av dette.

Synd. Det hadde iallfall sjarmert meg i senk.

Skrevet

Synd. Det hadde iallfall sjarmert meg i senk.

Anonymous poster hash: 724be...e45 [/ac

....

Skrevet (endret)

Jeg ville ringt henne om det er en jente du har god kjemi med. Men om du ikke ville ringt hadde jeg skrevet noe om hvordan det gikk med henne så hun kan svare på det, og hva du holdt på med akkurat nå, men skriv det på en sånn måte at hun har noe å spørre deg om tilbake.

Endret av Aprilcch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...