AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Jeg har profil på en datingside der man må ha abonnement for å kunne skrive med andre. Abonnementet mitt har nettop gått ut og jeg hadde tenkt å slette meg,men så fikk jeg øye på en interessant og tilsynelatende seriøs profil. Han har også gitt uttrykk for at han vil bli bedre kjent med meg. Eneste ulempen er at han heller ikke har abonnement, men han har oppgitt fullt navn og sier han er å finne på facebook og foretrekker at folk kontakter ham der. Jeg er litt skeptisk til dette siden han da vil se mitt fulle navn fra dag en...men er det egentlig noe å bekymre seg for? Anonymous poster hash: 15de5...11f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ville ikke gjort det. Opprett heller en fake fb-profil. Anonymous poster hash: a5398...4a3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg ville ikke gjort det. Opprett heller en fake fb-profil. Anonymous poster hash: a5398...4a3 Det var en god ide:) Anonymous poster hash: 15de5...11f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Men på Tinder er man vel ikke anonym? Blir vel mye det samme? Anonymous poster hash: 15de5...11f
lalaB Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ville ikke gjort det. Opprett heller en fake fb-profil. Anonymous poster hash: a5398...4a3 Dårlig idé! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Dårlig idé! Kom til å tenke på at det kanskje ikke var så lurt likevel ja...Men skal jeg bare hoppe i det og sende ham en mld? Jeg har som sagt mitt fulle navn der,men tlf.nr og adresse er skjult både på facebook,gule sider osv.. Anonymous poster hash: 15de5...11f
lalaB Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Kom til å tenke på at det kanskje ikke var så lurt likevel ja...Men skal jeg bare hoppe i det og sende ham en mld? Jeg har som sagt mitt fulle navn der,men tlf.nr og adresse er skjult både på facebook,gule sider osv.. Anonymous poster hash: 15de5...11f Jeg hadde iallfall ikke tatt deg seriøs, dersom du hadde laga en falsk profil. Om du vil bli kjent med han, hvorfor er du redd for å vise ham hvem du er? 1
Nettinettet Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Jeg også lurer på hva du er redd for? Og så kan du jo google han før du legger han til /kontakter han og få et inntrykk av hvem han er..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Skeptisk fordi jeg har en veldig dårlig erfaring fra før,der jeg møtte en fryktelig innpåsliten og ikke helt mentalt frisk person. Men jeg ønsker å fristille meg fra dette, og profilen til denne mannen virker såpass seriøs at jeg tror jeg tar sjansen. Anonymous poster hash: 15de5...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå