Gå til innhold

Har du hatt en affære med en asylsøker/innvandrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du fortelle litt om hvordan det var? Og hvordan endte det?

Anonymous poster hash: a5588...39f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var sammen med en svensk innvandrer. Og en nederlandsk arbeidsinnvandrer. Var på date med en polsk snekker. Fastlegen min er fra Pakistan, vurderer å skifte fastlege og be han ut. Leier leilighet av en polsk arbeidsinnvandrer, han virker som en bra mann. Har en kollega fra Eritrea, han er veldig hyggelig.

Noe spesielt du vil frem til?

Anonymous poster hash: d4235...aca
  • Liker 3
Skrevet

Ja, jeg var sammen med en arbeidsinnvandrer -kan være det samme hvor han kom fra, men Sverige var det ikke.

Det kunne nok endt bra, hadde han ikke vært som alle andre menn. Norsk eller ikke, menn er drittsekker til syvende og sist :P

Anonymous poster hash: 60f4a...56a
Skrevet

Absolutt ikke! Aldri!

Hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: 9ce8a...ab3
Skrevet

Ja, jeg var sammen med en svensk innvandrer. Og en nederlandsk arbeidsinnvandrer. Var på date med en polsk snekker. Fastlegen min er fra Pakistan, vurderer å skifte fastlege og be han ut. Leier leilighet av en polsk arbeidsinnvandrer, han virker som en bra mann. Har en kollega fra Eritrea, han er veldig hyggelig.

Noe spesielt du vil frem til?

Det er en som vil invitere meg ut, derfor jeg spør. Ikke svar så dumt da. Please.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg var sammen med en arbeidsinnvandrer -kan være det samme hvor han kom fra, men Sverige var det ikke.

Det kunne nok endt bra, hadde han ikke vært som alle andre menn. Norsk eller ikke, menn er drittsekker til syvende og sist :P

Anonymous poster hash: 60f4a...56a

Alle menn? Er du ikke litt bitter nå?

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke! Aldri!

Hvorfor skulle jeg det?

Anonymous poster hash: 9ce8a...ab3

Var ikke snakk om at du skulle heller.

Skrevet

Det er en som vil invitere meg ut, derfor jeg spør. Ikke svar så dumt da. Please.

Poenget er at 1) folk er forskjellige, 2) innvandrere er folk, ergo er innvandrere også forskjellige, 3) innvandrere kommer fra forskjellige land, 4) og det finnes mange forskjellige typer kulturer i det enkelte land.

Si noe mer spesifikt så skal du få et mindre dumt svar.

• Liker 7
Skrevet

Poenget er at 1) folk er forskjellige, 2) innvandrere er folk, ergo er innvandrere også forskjellige, 3) innvandrere kommer fra forskjellige land, 4) og det finnes mange forskjellige typer kulturer i det enkelte land.

Si noe mer spesifikt så skal du få et mindre dumt svar.

Jeg syns spørsmålet mitt er helt greit jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er innvandrerjente og har gått på noen dater m norske menn, også hatt norsk kjæreste. Norske menn er ikke like :) samme med menn fra andre land. Men du generaliserer for mye - asylsøker/ innvandrer - det omfatter alle verdens menn bortsett fra nordmenn... jeg vet sikkert at jeg hadde ikke datet en muslim, det er uaktuelt pga alle skrekkhistoriene om bortførte barn i mitt hjemland. Og ikke noen av afrikansk opprinelse - blir ikke tiltrukket av mørk hud. Det jeg liker er høye, mellomblonde ( ikke helt blonde med rosa hud, blir ikke tiltrukket av disse), med grønne eller blå øyne, store lange europeiske neser, smale maskuline lepper og bra utstyrt. Og akkurat sånn har jeg jeg. Og han er ikke norsk.

Anonymous poster hash: 74984...39b

• Liker 2
Skrevet

Ja, var sammen med en asylsøker. Vi ble gift og var det i mange år. Skilt nå , men venner.

Anonymous poster hash: fafff...907

Skrevet

Jeg datet en arbeidsinnvandrer med røtter i India. Kjekk, morsom, snill og intelligent. En veldig flott kar på mange måter. Men han ble masete, og hadde mindreverdighetskomplekser. Og vi manglet seksuell kjemi. Og dette var grunnene til at jeg avsluttet det. Ikke fordi han hadde et unorsk etternavn.

Anonymous poster hash: 0d078...4f7
Skrevet

Jeg er innvandrerjente og har gått på noen dater m norske menn, også hatt norsk kjæreste. Norske menn er ikke like :) samme med menn fra andre land. Men du generaliserer for mye - asylsøker/ innvandrer - det omfatter alle verdens menn bortsett fra nordmenn... jeg vet sikkert at jeg hadde ikke datet en muslim, det er uaktuelt pga alle skrekkhistoriene om bortførte barn i mitt hjemland. Og ikke noen av afrikansk opprinelse - blir ikke tiltrukket av mørk hud. Det jeg liker er høye, mellomblonde ( ikke helt blonde med rosa hud, blir ikke tiltrukket av disse), med grønne eller blå øyne, store lange europeiske neser, smale maskuline lepper og bra utstyrt. Og akkurat sånn har jeg jeg. Og han er ikke norsk.

Anonymous poster hash: 74984...39b

Takk for svar :) Vet menn ikke er like, men føler også det er litt tabu å si noe om å date en utlending/asylsøker. Det er så mye fordommer føler jeg.

Skrevet

Ja, var sammen med en asylsøker. Vi ble gift og var det i mange år. Skilt nå , men venner.

Anonymous poster hash: fafff...907

Hvordan var det å date han? Det er fint at dere er venner, ikke mange skilte par klarer det.

Skrevet

Jeg datet en arbeidsinnvandrer med røtter i India. Kjekk, morsom, snill og intelligent. En veldig flott kar på mange måter. Men han ble masete, og hadde mindreverdighetskomplekser. Og vi manglet seksuell kjemi. Og dette var grunnene til at jeg avsluttet det. Ikke fordi han hadde et unorsk etternavn.

Anonymous poster hash: 0d078...4f7

Takk for et godt svar :) Hvordan var det å date han i begynnelsen?

Gjest Chlorophyll
Skrevet

Jeg syns spørsmålet mitt er helt greit jeg.

Etnisitet spiller da ingen rolle så lenge det er god kjemi, og mannen er genuint interessert i deg?

• Liker 3
Skrevet

Ja, en brite, en polakk, en italiener, en inder-tsjekker, en marokkaner og en svenske. Det er ikke nasjonaliteten det kommer an på.

Anonymous poster hash: f1ada...b4f
  • Liker 2
Skrevet

Selv om jeg ikke ville data noen av delene syns jeg det er en viss forskjell på om det er en innvandrer eller en asylsøker for å si det sånn...

Skrevet

Etnisitet spiller da ingen rolle så lenge det er god kjemi, og mannen er genuint interessert i deg?

Nei det er ikke så viktig, men som kvinne blir vi jo fortalt at vi må være så forsiktige spesielt i omgang med utlendinger/asylsøkere. Derfor ønsket jeg å få lese andres erfaringer med å date.

Skrevet

Selv om jeg ikke ville data noen av delene syns jeg det er en viss forskjell på om det er en innvandrer eller en asylsøker for å si det sånn...

Jeg vil helst bare ha svar fra dem som har erfaringen? Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...