Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid er det vanlig å tilbringe med venner etter at man blir 30. Husker tilbake til ungdomstida så var jeg ute hele døgnet og studietida også.

Nå etter at jeg har begynt å jobbe så går det mindre tid til det. Har også flytta til nytt sted. Virker som de fleste på min alder ikke gjør så mye annet enn å jobbe og dra hjem og pule med partnerern sing, og blir det litt kjedelig så puler de en gang til istedenfor å ringe til en singel kompis for å finne på noe? Stemmer det?

Anonymous poster hash: 0014e...935
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette var en litt morsom tråd - men velger å svare.

Jeg er da en jente på 20 år , og jeg har ikke noe "stort" sosialt liv. Det er kanskje fordi at jeg nå har hatt kjæreste i 5 år, og har andre prioriteringer i livet. Det er ikke det at man går hjem for å pule og ikke vil være med venner. Det er gjerne fordi at man stresser i hverdagen, og etter jobb er det godt å komme hjem der man kan være seg selv.

Jeg liker ihvertfall det veldig godt. Ofte bruker jeg helgene mine på å styre hjemme, eller drive med hobbyer. Selvsagt er jeg ute med venner, men da gjerne når jeg har overskudd og føler jeg har noe å gi :-)

Skrevet

Da jeg var 30 hang jeg med venner hele døgnet. Så flytta jeg, og fikk ikke samme type vennskap med folk. Er også stuck i alle skal hjem og pule partneren-verdenen nå.

Anonymous poster hash: 300cf...9a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...