solstråle;) Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Åååååå jeg fant på nett nå at det finnes cotten candy variant av ben and jerrys is. Eeeeelsker sukkerspinn ( veldig sjelden jeg spiser det da ) Men finnes denne i butikk i norge ? noen som vet? Eller er det andre merker som har samme smak ?
SmartCookie Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Is altså? Ikke i butikk, og tror heller ikke den finnes i sortimentet i isbaren heller.
solstråle;) Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2014 Ja ikke sant det hørtes godt ut ? :D Jeg fant denne nettsiden hvor man kan bestille cotten candy essens å lage sin egen is da : http://www.cacas.no/Produkt/0460-0500 Vurderes å prøve det, men synes det er så vanskelig å lage is selv.. er litt lat på slik kokking
solstråle;) Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2014 Is altså? Ikke i butikk, og tror heller ikke den finnes i sortimentet i isbaren heller. Er is ja :D
hulinda Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Den finnes, men ikke i Norge, dessverre:( ikke som jeg vet eller har sett, hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Dette var noe "limited edition"-greier i USA. Kan vel nesten garantere at den ikke kommer til Norge da. Anonymous poster hash: 318bf...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå