Cera Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Er det noen som vet om det er noen som selger mammaklær på sørlandet? Arendal, Kristiansand eller omegn?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Babycare i Kristiansand har et stativ med topper fra boob. Anonymous poster hash: 130ec...1ab
Cera Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2014 Takk for svar:) Noen som vet om hm i arendal har? For de har vel ikke på noen av de i Kristiansand?
Barcelone Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vet at både Babyshop og Barnas Hus har noe mamma/ammetøy. Har selv prøvd å finne noe skikkelig mammatøy i Kristiansand, men ikke så lett å oppdrive noe.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Jeg liker ikke utvalget på H&M i Arendal, men de har et hjørne med mammaklær i 2 etasje med barneklærne Anonymous poster hash: 1ee99...a49
Cera Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2014 Takk:) Er det andre i arendal som har? Er dit jeg skal først;)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Vet ikke helt hvordan det er i Arendal - men var selv på sørlandssenteret i går. Fant masse fint på HM mammaavdeling. Kjøpte både to jeans og et par gensere/ skjorter. Nå er jeg ikke generelt fan av HM, så kommer til å booke en del på nett (mamalicious er bra!). På sørl.senteret finner du også Polarn o Pyret, de har noe mammaklær tror jeg...men ellers er det fint lite rundt forbi dessverre :(Håper du finner noe i Arendal, da. Dersom du gjør, kan du fortelle hvor? Anonymous poster hash: 90d8f...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå