Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer møtte jeg en fyr som jeg ble forelsket i. Vi møttes litt før han fat ut at han ikke ville mer enn vennskap. Da var det allerede forsent for meg, er kjempeforelska. Dette var i høst og sist vi møttes i fylla var i slutten av oktober. Tenker masse på denne fyren.

Så er det altså en annen fyr som jeg møtte i høst, som har en interesse for meg. Vi bor i forskjellge byer men nå er han her jeg bor og vil møte meg. Jeg har sagt ja fordi jeg tenker jeg trenger trening i å møte nye menn.. Vi skal drikke kaffe..

Likevel føles det helt feil. Savnet etter den andre blir bare forsterket. Vet ikke hvorfor det føles slik.

Har vært ærlig med han jeg nå skal møte og sagt det er vennskap fra mi side.

Noen meninger om dette?

Anonymous poster hash: 248bc...2dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føles feil fordi det ER feil. Du forleder en annen person til å tro at han har sjangs, mens du selv tenker på en annen. Jeg synes du burde avlyse daten, og bearbeide følelsene dine.

Skrevet

TS her: Jeg forleder ikke hans følelser. Han har visst om den andre fra vi møttes og har nå sagt til han at jeg tenker på en annen.. At jeg bare er ute etter vennskap..

Skrevet

TS her: Jeg forleder ikke hans følelser. Han har visst om den andre fra vi møttes og har nå sagt til han at jeg tenker på en annen.. At jeg bare er ute etter vennskap..

Svært få heterofile menn møter ei jente i en annen by bare for å være venner og ta en kaffe. :)

Han øyner et nok et håp. Bare ha det i bakhodet.

Skrevet

TS her:

Han er på noe studie en time unna her. Jeg har spurt han hva han tenker og han sier selv han ikke tenker så mye. Tar det som det kommer..

Jeg ønsker ikke såra noen, er selv kjempesår på grunn av den andre fyren..

Skrevet

For meg høres det ut som begge er feil på hver sin måte. Tror du bør komme over han første før du kan legge hjerte og sjel i seriøs dating igjen. Er jo ikke meningen at man skal ha en "backup" fyr fordi det ikke fungerte med den andre og det blir heller ikke rettferdigmot denne nye mannen.

• Liker 1
Skrevet

TS her..

Han er ingen backup, er heller ikke for det! Vet hvordan det er med kjærlighetssorg..

Men han vil så gjerne møtes og jeg har sagt vi kan møtes som venner.

Skrevet

Så høres det nesten ut som du gjør det samme mot denne nye fyren som han du møtte i sommer gjorde mot deg. Siden du sitter igjen med disse såre følelsene kan du jo tenke deg til hvordan det kan komme til å føles for den nye fyren.

Skrevet

TS her..

Har samme tanke selv. Men han jeg møtte i sommer hadde jeg sex med, han visste interesse osv.. Dette har jeg ikke gjort med denne fyren. Har ikke sendt han ei melding en gang. Bare han som har meldet meg. Når jeg møtte han var det snakk om han andre på grunn av en hendelse osv.. Så blir litt annen sak da.

Skrevet

TS, jeg synes du skal gå på denne kaffen, for all del. Synes de andre er alt for streng med deg!! Så lenge du er ærlig, setter du han ikke bak lyset. Hvem vet, kanskje du trenger dette og kanskje et vennskap kan utvikle seg.

Jeg synes det er positivt at du gjør det jeg! Det er bra å ikke sitte i dumpa med tankene på en fyr som ikke lengere vil møte deg. Jeg vet hvor vondt det er, og det er helt greit å gjøre ting for seg selv..

Enjoy the coffee!

Anonymous poster hash: 6dc3d...924
Gjest Raindrops
Skrevet

TS, jeg synes du skal gå på denne kaffen, for all del. Synes de andre er alt for streng med deg!! Så lenge du er ærlig, setter du han ikke bak lyset. Hvem vet, kanskje du trenger dette og kanskje et vennskap kan utvikle seg.

Jeg synes det er positivt at du gjør det jeg! Det er bra å ikke sitte i dumpa med tankene på en fyr som ikke lengere vil møte deg. Jeg vet hvor vondt det er, og det er helt greit å gjøre ting for seg selv..

Enjoy the coffee!

Anonymous poster hash: 6dc3d...924

Enig i dette. Du har sagt klart ifra om dine intensjoner, og hvis han fortsatt vil møte deg så er det da opp til han.

Skrevet

TS her

Ja, skal møte han. Så håper jeg han tar det rett ihvertfall. Han bor jo ikke i samme by og vil ikke se meg på lenge.

Men føles kjipt med tank på han andre da, forsterker savnet litt, men føles kanskje bedre i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...